Citat:
Ursprungligen postat av
Tammer
Kvinnor kan var svåra att tolka. Ena minuten spelar de på sin attraktionskraft för att underlätta karriären eller bli populära, nästa ögonblick kräver de att bli respekterade för sin kompetens och inte bedömda efter sitt utseende.
Alkohol kan också ställa till det. Alla som varit onyktra vet att man får lite andra referensramar och att det är lätt att töja lite på moralbegreppen. Sen när hon vaknade nästa dag och såg på gårdagens händelser i ett nyktert perspektiv är det lätt att tro att det gick till på ett annat sätt. Kanske var det inte frivilligt?
Jag har varit med om brudar som jag frågat ut på dejt kommande vecka, de har skrivit om de får komma ikväll och rusat hem till mig, suttit med glansig blick, litet lömskt leende och snackat gott. När man gör ett move så säger hon "nej, inte så fort" då backar man men blir paff.
En annan brud hånglade upp mig, drog med mig hem, knäppte upp min gylf sen sa "nej jag vill inte". Jag knäpper gylfen och här på väg ut, hon kastar sig över mig hånglar upp mig och smeker min bula, jag smeker henne sen säger hon "nej". Så håller det på en stund, varav jag undrar om hon verkligen vill bli avsliten kläderna, få sitt ansikte nertryckt hårt i kudden och rövknullad. Men jag gör det inte, för det är inte värt det och går därifrån.
Många brudar är helt opålitliga och kan ha många baktankar. Oskyldiga till mer ondskefulla. Med det sagt bör alla män ha på fötterna, även om man inte ska bli rädd för ett knull, ta screenshots på konversationer. Helst både innan och efter för extra skydd.
Jag har aldrig gett mig på kvinnor mot deras vilja eller tafsat på krogen. Däremot har kvinnor hotat mig med att få mig utkastad från krogen, allt de behöver göra är att gå fram till vakten och säga att jag har tafsat. Min rumpa har blivit nypt, mitt skrev har blivit nypt. Så visst kan kvinnor.
Svårt att säga nåt om detta fallet, men Lambertz verkar inte vara någon sympatisk person. Betyder inte att han är skyldig för det.