2021-03-24, 19:59
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
HAHA, så kvinnan har anmält 3 andra män för våldtäkt på 4 år? Varit tvångsintagen på psyket vid 2 olika tillfällen.

Och hon har knarkat.
Citera
2021-03-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Den där sajten skulle jag inte lita på för välja vilken yoghurt jag skulle köpa. Än mindre i viktigare spørsmål.

Det sa han väl inte? Han sa väl, via sin advokat, att ”inget har skett mot målsägandens vilja”. Vad som ska ha skett mot hans vilja får vi väl reda på vad det lider.

Jag litar heller inte på den sajten, men de ivrigaste postarna i den här tråden får sin "kunskap" från den sudan.
Citera
2021-03-24, 20:00
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullipersson
Hur vet du att han är falskt anklagad?

Polisen och rätts myndigheterna konstaterade det.
Du kan kolla på länken jag bifogar från detta fall där hon fabricerar ihop en våldtäkt.
https://www.youtube.com/watch?v=Fe7Gev0OCHA
Citera
2021-03-24, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
De är väldigt lika på bild men två saker tillsammans visar tydligt att det inte är samma kvinna: Hårfästet i pannan och den lilla glugg mellan framtänderna som kvinnan på videon har.

Titta på öronen och näsan i profil. Det är inte samma kvinna även om det är ointressant,
Citera
2021-03-24, 20:02
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Knappast om han bara berättar det som verkligen hände och inte ljuger som EA har gjort så ånga gånger,

Det är ju en helt uppenbar hämndanmälan. Han har inte i någon tidigare utsago påstått att någon våldtäkt ägt rum. Jag hoppas att han nu anmäls för falsk tillvitelse av någon rättrådig medborgare!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Kvinnor kan var svåra att tolka. Ena minuten spelar de på sin attraktionskraft för att underlätta karriären eller bli populära, nästa ögonblick kräver de att bli respekterade för sin kompetens och inte bedömda efter sitt utseende.
Alkohol kan också ställa till det. Alla som varit onyktra vet att man får lite andra referensramar och att det är lätt att töja lite på moralbegreppen. Sen när hon vaknade nästa dag och såg på gårdagens händelser i ett nyktert perspektiv är det lätt att tro att det gick till på ett annat sätt. Kanske var det inte frivilligt?

Jag har varit med om brudar som jag frågat ut på dejt kommande vecka, de har skrivit om de får komma ikväll och rusat hem till mig, suttit med glansig blick, litet lömskt leende och snackat gott. När man gör ett move så säger hon "nej, inte så fort" då backar man men blir paff.

En annan brud hånglade upp mig, drog med mig hem, knäppte upp min gylf sen sa "nej jag vill inte". Jag knäpper gylfen och här på väg ut, hon kastar sig över mig hånglar upp mig och smeker min bula, jag smeker henne sen säger hon "nej". Så håller det på en stund, varav jag undrar om hon verkligen vill bli avsliten kläderna, få sitt ansikte nertryckt hårt i kudden och rövknullad. Men jag gör det inte, för det är inte värt det och går därifrån.

Många brudar är helt opålitliga och kan ha många baktankar. Oskyldiga till mer ondskefulla. Med det sagt bör alla män ha på fötterna, även om man inte ska bli rädd för ett knull, ta screenshots på konversationer. Helst både innan och efter för extra skydd.

Jag har aldrig gett mig på kvinnor mot deras vilja eller tafsat på krogen. Däremot har kvinnor hotat mig med att få mig utkastad från krogen, allt de behöver göra är att gå fram till vakten och säga att jag har tafsat. Min rumpa har blivit nypt, mitt skrev har blivit nypt. Så visst kan kvinnor.

Svårt att säga nåt om detta fallet, men Lambertz verkar inte vara någon sympatisk person. Betyder inte att han är skyldig för det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
HAHA, så kvinnan har anmält 3 andra män för våldtäkt på 4 år? Varit tvångsintagen på psyket vid 2 olika tillfällen.

Nej din idiot
Tre st inklusive GL
Citera
2021-03-24, 20:03
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Det är ju en helt uppenbar hämndanmälan. Han har inte i någon tidigare utsago påstått att någon våldtäkt ägt rum. Jag hoppas att han nu anmäls för falsk tillvitelse av någon rättrådig medborgare!

"Helt uppenbart" lol
Håller han sig till sanningen och inte ljuger är han safe.
Citera
2021-03-24, 20:04
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Han har sagt att han bjöd in henne och hon kom. Oavsett om hon tackade ja även till samlag anser jag att det är klandersvärt av en fd HD domare att ha sexuell relation med en ung,utsatt person som sökt juridisk rådgivning. Det var inte precis en Tinder date.

Som upplysning: En lärare bör inte ha sex med student, läkare med patient, handledare med doktorand, chefen inte med underordnad. Inte olagligt men oetiskt. Något man tar upp på utbildningar, vill man fortsätta att ha en relation med sin doktorand bör man kliva av rollen som handledare.

Förväntade mig lite extra moral hos en domare. Men inte första gången jag blir besviken.

Nu har det förklarats att hon började klänga på honom framåt midnatt varpå de gick upp till övervåningen, tror jag det var?, in i sängkammaren... klart som fan han inte kunde säga nej. Har du sett nakenbilderna på henne? Han var väl kåt så in i helvete, och hon var sugen på att knulla, så hans logiska hjärna hade väl stängt verksamheten för dagen och kuken tog över tänkandet.

Och då gick det som det gick. Så länge det inte är olagligt ser jag inga som helst problem med att han knullade henne. Han knullade inte henne under en lektion där han är lärare och hon elev, precis.

Moraliskt snack kan man trycka upp där solen inte skiner. Antingen gör det olagligt att knulla som de har gjort, eller låt de knulla så mycket de vill. End of story.
Citera
2021-03-24, 20:05
Medlem
ulliperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Polisen och rätts myndigheterna konstaterade det.
Du kan kolla på länken jag bifogar från detta fall där hon fabricerar ihop en våldtäkt.
https://www.youtube.com/watch?v=Fe7Gev0OCHA
Han fälldes väl?
Citera
2021-03-24, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Och hon har knarkat.

Och det har inte PA och indiern?
Förmodligen blev hon bjuden av dem
Jag vet ingen tjej som betalar för kola
Citera