2021-03-24, 18:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Visst är Emmans bitterhet såå härlig! Som en go drink en lördagseftermiddag. Kan inte va utan.

Simon och Emelie är mina hjärtisar, sedan är ju Tanja fantastisk, det kan jag inte ta ifrån henne. Men är inne på Simons smått missunnsamma linje än så länge jag med (att Tanja redan är känd, har kollektioner, osv). Men vi får se. Är inte sämre än att jag kan ändra mig

Ja detta med Tanjas följare ger henne ju ett visst försprång. Men Tanja är ju fantastisk så hade ändå haft henne som topp 3. Egentligen kanske det är en nackdel för att folk inte tycker att hon ska vinna för att hon har varit med i PH och följare och så vidare fastän hon egentligen är en av de värdiga vinnarna därinne pga hennes underbara personlighet och att hon är en glädjespridare av rang Men Simon är för evigt nummer ett för mig!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Malaj Mouchino, tack för visat intresse i den bländande.
Vi har nu emottagit er observation och skickar det vidare till högre ort.

Medlem
Vilken tur att dom har 24/7 live och att tittarna (Alltså dom som har 24/7) röstar fram vilka som ska svara på frågor.

Men sen får man inte se frågorna som ställs, kommer vi ens få se svaren live?
2021-03-24, 18:18
Medlem
Anonym396s avatar
Jag vill att Adrian ska få frågan om han leker med tjejernas intresse för att komma närmare miljonen
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Madde, Adrian, Judith, Nardos och Judith har blivit framröstade att svara på frågor - fick jag med alla? Fan vad spännande haha!

Oj, skrev tokigt menade Joel också
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Inte hört något men de fick direktiv flera gånger, två fiskar var och såklart sjysst att Emelie gav bort en extra till Adrian men då tycker jag han kan vara nöjd och inte gå och ta ytterligare när flera suktar efter mer och de tydligen måste ransonera på maten. Adrian sa ju till Simon innan maten att han skulle bara få en och en halv fisk och Simon sa fuck you till honom. Sen om det var jidder eller inte vet jag inte men..
Okej. Om han fortsätter så lär någon störa sig förr eller senare.
Medlem
Kom igen nu och grilla dom ordentligt! Vill höra brutala frågor och inga söta små bulibumpa frågor
2021-03-24, 18:19
Medlem
maddo135s avatar
Poppa popcornen people, detta kommer bli kaos!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja detta med Tanjas följare ger henne ju ett visst försprång. Men Tanja är ju fantastisk så hade ändå haft henne som topp 3. Egentligen kanske det är en nackdel för att folk inte tycker att hon ska vinna för att hon har varit med i PH och följare och så vidare fastän hon egentligen är en av de värdiga vinnarna därinne pga hennes underbara personlighet och att hon är en glädjespridare av rang Men Simon är för evigt nummer ett för mig!

förhoppningsvis är ju att simon får alla följare av dem som åker ut då kan han nog skrapa ihop en hel det röster och ta tanja

ja simon är verkligen nummer 1
Medlem
kermiths avatar
Officeren har fått klartecken av Överste Putte och Kapten Grodan att svara endast på en del frågor.
Medlem
Zingo2s avatar
Gillar Stefs glada attityd denna vecka.👍👍👍
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag har inte fattat varför Nardos alltid äter ensam? Kommenterade det rätt tidigt, att hon alltid sitter och äter när alla andra är klara, men det var ingen som hade ett svar till eller ville spekulera med mig då hahah.

Nardos gör som hon vill, och sen får dom andra anpassa sig till henne tycker hon

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in