2021-03-24, 18:15
Medlem
Kom igen! Inga söta pluttenuttiga frågor i klassrådet nu då!!! Låt de svettas!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Fast har Adrian verkligen gett så många hintar till Emelie? Han och Alex hade ju ett bro-code-snack när Alex kom in och verkade som på Adrian att Alex inte trampade på några tår angående Emelie.

Så som Emelie var emot Alex första kvällen är det verkligen inte konstigt att han tror att hon är intresserad. Adrian har inte visat i närheten av det till Emelie, han har väl vad jag sett inte visat ett intresse överhuvudtaget till någon förutom Madde.
Medlem
Citat:
Fast har Adrian verkligen gett så många hintar till Emelie? Han och Alex hade ju ett bro-code-snack när Alex kom in och verkade som på Adrian att Alex inte trampade på några tår angående Emelie.

exakt
Medlem
maddo135s avatar
Madde, Adrian, Judith, Nardos och Judith har blivit framröstade att svara på frågor - fick jag med alla? Fan vad spännande haha!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Har någon av deltagarna reagerat på det?

Inte hört något men de fick direktiv flera gånger, två fiskar var och såklart sjysst att Emelie gav bort en extra till Adrian men då tycker jag han kan vara nöjd och inte gå och ta ytterligare när flera suktar efter mer och de tydligen måste ransonera på maten. Adrian sa ju till Simon innan maten att han skulle bara få en och en halv fisk och Simon sa fuck you till honom. Sen om det var jidder eller inte vet jag inte men..
2021-03-24, 18:16
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Hur dumma är inte gruppen? Hur kan de inte fatta????
Bara Judith som fattade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
När dom får brev och det står att dom ska samlas i soffa.
Nardos: vaddå samlas i soffan? Vi äter ju! (vid köksbordet)
Adrian: nej Nardos, DU äter!

Hon är sist som vanligt, alla andra har redan käkat
Jag har inte fattat varför Nardos alltid äter ensam? Kommenterade det rätt tidigt, att hon alltid sitter och äter när alla andra är klara, men det var ingen som hade ett svar till eller ville spekulera med mig då hahah.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Så som Emelie var emot Alex första kvällen är det verkligen inte konstigt att han tror att hon är intresserad. Adrian har inte visat i närheten av det till Emelie, han har väl vad jag sett inte visat ett intresse överhuvudtaget till någon förutom Madde.

Skriver under på vartenda ord!
Medlem
Citat:
Madde, Adrian, Judith, Nardos och Judith har blivit framröstade att svara på frågor - fick jag med alla? Fan vad spännande haha!

du glömde joel
Medlem
Vi alla vet att BB kommer lägga till sina egna frågor som är mer "grova".
Kommer bli bra detta.
2021-03-24, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu har vi sett alla bra saker med Adrian och han har många kvaliteér men jag har sett en detalj som kan anses vara en petitess men som kan bli stor om man tänker efter. Maten t.ex där han ofta slevar på mer än de andra, trots att de alla måste dela. Fisken nu t.ex Emelie gav honom en extra vilket betyder att han fick 3 fiskpanetter, sen gick han och tog ytterligare en halva. Alla andra fick två. För mig är det en ganska big of a deal ändå vad gäller att vilja mätta sin egen mage men inte tänka.. hmm fler vill nog ha mer. En bagatell, vet inte men man måste tänka om man lever i ett kollektiv.

Kan ha att göra med att dom äter portioner för barn. Hade jag ätit så lite mat som de gör hade jag slagit ihjäl någon vid det här laget. Kommer aldrig glömma 2 pannkakor till lunch var
2021-03-24, 18:17
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
:OOOOOOO

how
DARE
you

Nu har du satt din sista potatis, din jävla jävel

Mwhahahaha Never forget where you came from.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in