2021-03-24, 18:08
Medlem
Oavsett om Emelie gett hintar till Alex att hon inte är intresserad så är det inte uppe i hur många hintar Adrian gett Emelie Tycker hon att Alex borde fatta hintar kanske hon själv borde lära sig det.
2021-03-24, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Bra lista! De är mina topp 3 också!
+1
2021-03-24, 18:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. Jag förstår inte heller. Men Alex är fortfarande kvar i drömmen om Myteristen.
Officeren sliter hårt och visar karaktär. Inte mansgöra direkt men tillåtet från högsta ort MI6.
Yes Grodan han sliter på bra iskall till trotts all uppvaktning obeveklig från sitt uppdrag, Men Alex är en gåta när kommer han elimineras kommer officeren göra en markering snart eller låter han det flyta....
2021-03-24, 18:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu har vi sett alla bra saker med Adrian och han har många kvaliteér men jag har sett en detalj som kan anses vara en petitess men som kan bli stor om man tänker efter. Maten t.ex där han ofta slevar på mer än de andra, trots att de alla måste dela. Fisken nu t.ex Emelie gav honom en extra vilket betyder att han fick 3 fiskpanetter, sen gick han och tog ytterligare en halva. Alla andra fick två. För mig är det en ganska big of a deal ändå vad gäller att vilja mätta sin egen mage men inte tänka.. hmm fler vill nog ha mer. En bagatell, vet inte men man måste tänka om man lever i ett kollektiv.

Malaj Mouchino, tack för visat intresse i den bländande.
Vi har nu emottagit er observation och skickar det vidare till högre ort.
2021-03-24, 18:11
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
hhaah skrev för snabbt menar såklart madde och alex
Haha ja men då blev det lite tydligare 😆
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Ja.
”Förminska inte min jävla komplimang för jag är fucking proud över min röv” för att vara exakt.
Den kommer bli legendarisk!

exakt nåt har legendariskt gjorde hon denna säsong
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Oki

Men jag vet att du var Antys första subscriber!
:OOOOOOO

how
DARE
you

Nu har du satt din sista potatis, din jävla jävel
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Den blinda hönan har varken sett eller hört något verkar det som. T.o.m. springpojkarna på mässen beundrar Officeren för den vackra utstrålningen. Myteristen grät stackarn igår när Officeren inte höll karaktär.
Ok. Man får tycka som man vill här, hoppas jag.
Medlem
Dukanva85s avatar
Märks mer och mer att folk inte håller inne med pikarna till nardos längre. Awesome
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Yes Grodan han sliter på bra iskall till trotts all uppvaktning obeveklig från sitt uppdrag, Men Alex är en gåta när kommer han elimineras kommer officeren göra en markering snart eller låter han det flyta....

Det känns som Officeren har fått order om att ännu inte ingripa. Men käre Putte svaret kommer bli snabbt och hårt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Emelie är trea för mig. Älskar hennes bitterhet <3

Har kommit på att de enda jag inte irriterar mig på därinne är Tanja, Simon och Emelie Alla andra kan få åka hem.

Visst är Emmans bitterhet såå härlig! Som en go drink en lördagseftermiddag. Kan inte va utan.

Simon och Emelie är mina hjärtisar, sedan är ju Tanja fantastisk, det kan jag inte ta ifrån henne. Men är inne på Simons smått missunnsamma linje än så länge jag med (att Tanja redan är känd, har kollektioner, osv). Men vi får se. Är inte sämre än att jag kan ändra mig
Medlem
Men sluta sjung bögäckel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in