2021-03-24, 18:04
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Han har ju sagt att han gillar jakten. Han frågade henne igår om han arbetar i motvind eller vad det var och hennes svar var ungefär "Ja, i väldigt mycket motvind" hahaha Hur kan man inte fatta hennes pikar?
Jag hoppas att det berodde på fylla och positivt tänkande. Det är ju ändå lite förlåtande på nåt vis. Han bjussar på en sorts underhållning oavsett i de där stunderna. Hoppas bara han själv kan se det så när han väl är utanför huset och tar en titt på sitt beteende.
2021-03-24, 18:04
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Den är ruggit bra gjord av Sabaton låten som en hyllning åt Livgardet meningen var att försvarsmakten skulle varit med men dem backade, De flesta låtarna som dem har gjort är ruggigt bra tryck och texterna är bra!
Lyssna på dem mycket 2012 när dem släppte Albumet "2012 – Carolus Rex" Men inte lyssnat på dem senaste åren förrän jag såg din uppdatering
2021-03-24, 18:05
Medlem
Finns det nån här vars hjärta bankar lite extra för Alex?

Tänker på det eventuella scenariot om han skulle hänga löst på måndag.

Personligen tycker jag han är slajmig, men skulle nog kunna bli en bra partner för Emelie där de lever i självvald medieskugga. Tror inte han skulle svika henne.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Emelie är trea för mig. Älskar hennes bitterhet <3

Har kommit på att de enda jag inte irriterar mig på därinne är Tanja, Simon och Emelie Alla andra kan få åka hem.
Bra lista! De är mina topp 3 också!
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
egentlige var väl citatet ordagrant: Förminska inte min komplimang för jag är fucking proud över min röv
Ja.
”Förminska inte min jävla komplimang för jag är fucking proud över min röv” för att vara exakt.
Den kommer bli legendarisk!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Hahaha, vem sa det? Vad har jag missat?
MessyTess till Nardos efter att Nardos kritiserat att Simon gav Tess en komplimang efter att ha gjort en perfekt lapdance på snurra flaskan.

Aka köksbråket. Finns i appen tror jag.
2021-03-24, 18:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vem mer?😎 springer efter AD? Glöm Emelie😀
Den blinda hönan har varken sett eller hört något verkar det som. T.o.m. springpojkarna på mässen beundrar Officeren för den vackra utstrålningen. Myteristen grät stackarn igår när Officeren inte höll karaktär.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Emelie är trea för mig. Älskar hennes bitterhet <3

Har kommit på att de enda jag inte irriterar mig på därinne är Tanja, Simon och Emelie Alla andra kan få åka hem.
+1

Och nej det betyder inte att jag önskar henne romantik med Adrian. Tror hennes bitterhet skulle minska lite då. :ego:
Medlem
Mouchinos avatar
Nu har vi sett alla bra saker med Adrian och han har många kvaliteér men jag har sett en detalj som kan anses vara en petitess men som kan bli stor om man tänker efter. Maten t.ex där han ofta slevar på mer än de andra, trots att de alla måste dela. Fisken nu t.ex Emelie gav honom en extra vilket betyder att han fick 3 fiskpanetter, sen gick han och tog ytterligare en halva. Alla andra fick två. För mig är det en ganska big of a deal ändå vad gäller att vilja mätta sin egen mage men inte tänka.. hmm fler vill nog ha mer. En bagatell, vet inte men man måste tänka om man lever i ett kollektiv.
2021-03-24, 18:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Bra lista! De är mina topp 3 också!

2021-03-24, 18:07
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu har vi sett alla bra saker med Adrian och han har många kvaliteér men jag har sett en detalj som kan anses vara en petitess men som kan bli stor om man tänker efter. Maten t.ex där han ofta slevar på mer än de andra, trots att de alla måste dela. Fisken nu t.ex Emelie gav honom en extra vilket betyder att han fick 3 fiskpanetter, sen gick han och tog ytterligare en halva. Alla andra fick två. För mig är det en ganska big of a deal ändå vad gäller att vilja mätta sin egen mage men inte tänka.. hmm fler vill nog ha mer. En bagatell, vet inte men man måste tänka om man lever i ett kollektiv.
Har någon av deltagarna reagerat på det?
2021-03-24, 18:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
+1

Och nej det betyder inte att jag önskar henne romantik med Adrian. Tror hennes bitterhet skulle minska lite då. :ego:

Haha nej bort med Adrian.. Emelies roliga bitterhet måste bevaras <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in