Citat:
Ursprungligen postat av
cinnamonbon
Jag skulle inte direkt kalla honom sliskig, mer oerhört pinsam. Hela Emelies kroppsspråk skrek ”icke intresserad” och han försökte ställa djupa frågor, pratade om hur lika de är gällande vissa saker och hur han trodde han är en kille som förstår henne på ett sätt som hon behöver. Hon höll med till viss del gällande humor och så men var ganska kort i sina svar. Pratade i vanlig ordning lite i gåtor men det framgick tydligt att hon inte sjöng med i samma sång, så att säga.
Efteråt sitter han med Katti och pratar om hur han i princip kommit in i huset för Emelies skull, att hans kompisar (eller om det var familj, minns inte riktigt) berättat att Emelie velat ha in en kille som honom. Väldigt cringe alltihop. Katti eldade på och gav sina ”tips” hur han skulle göra för att få henne på fall. Tycker faktiskt lite synd om honom lol helt lost och förvirrad efter första kvällen kan jag tänka mig, då Emelie var minst sagt sugen på honom.
Åh, tack för förklaringen! Och det låter ju mer som att han är en typisk snubbe utan känslomässig och social intelligens än ett slisk
När jag tänker sliskig tänker jag Pedram, som uppenbart objektifierar kvinnor och hela tiden ska visa sig på styva linan inför sina byten, snarare än någon som inte kan läsa av signaler. Blir nästan glad över att jag missat det nu haha, måste ha varit SÅ jobbigt att kolla på???