2021-03-24, 16:58
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Madde förklarar sin kärlek för Adrian till Joel på utegården nu. "Åååh när vi körde Ryska posten så ville jag bara att han skulle komma in, ingen annan..."

jojo

Vill också lägga till att hon också förstår att känslor kan förstoras i huset hehe. Men ändå gött att hon känner sig så trygg med Joel att hon kunde erkänna det.
2021-03-24, 16:58
Medlem
xrlpyts avatar
Nytt guldkorn från Emelie på BB:s insta, om hur folk beter sig när de inte vinner immunitet.. Hahahah!
2021-03-24, 16:59
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah men DU känner väl MIG och att jag är ohälsosamt NYFIKEN om jag ber snällt då? Drar fram min allra gölliaste sida?

Jag har tbh inte sett honom på fyllan än (när han varit på fyllan alltså, inte jag) pga kollade ingenting i helgen. Hade jag också hatat honom om jag sett honom på fyllan, tror du? Jag känner mest att det finns andra som jag hellre skickar ut innan honom, även om jag inte skulle uppskatta hur han är på fyllan. Värre med de som är störiga jämt och inte bara på fyllan.

Mwhahahaha.

Har väl inte heller någon vidare uppfattning om honom mer än att jag tycker synd om honom. inte lätt att komma in så sent i en färgstark grupp när det verkar som att han är en sån som behöver växa.
Han är snäll. På fyllan också!
2021-03-24, 16:59
Medlem
Mouchinos avatar
Får lite Lennie vibbar från Adrian och alla bara undrar över honom, han är en gåta. Är han gay, är han straight. Är han intresserad eller inte. ingen vet!

Eller vad vet vi, vet de i huset ens vart han står?
2021-03-24, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hoppsan Madde säger nu till Joel på utegården att hon är intresserad av Adrian och att hon tycker det är jobbigt att känna så.

Det enda hon verkar tänka på är Adrian. Inte första gången hon pratar om att hon vill ha honom. Ibland likt en fnittrig tonårsflicka.
2021-03-24, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alex är alldeles för närgången och skulle behöva lära sig hur man närmar sig en kvinna. Är man osäker så låt henne ta första steget och låt henne få behålla sin intregitet för det blir bara olustigt.
Bara för att en tjej är trevlig betyder det inte att hon är intresserad, så Alex får lära sig att läsa av kroppsspråk och tänka på vad han säger. Vet man inte vart gränsen går, backa då hellre än att göra bort sig helt! Rom byggdes inte på en dag och samma här, en kärleksrelation tar tid att bygga upp. Om man inte bara är ute efter efterrätten först d.vs.
Men gud. Trodde det var Flashback och inte Familjeliv jag var inne på???

MKT bra kommentar dock, speciellt det fetstilta. Det är någonting som män måste lära sig, lol. Att vara trevlig är inte att flörta. Men män har en förmåga att sätta sig själva på en piedestal, och vi ska stå på golvet under på våra knän (vad vi ska göra på våra knän skiljer sig dock åt), och vi är SJUKA I HUVUDET om vi inte förstår hur FANTASTISKA de är.
2021-03-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Amilia skapade också drama förra året. Såg vi hur det gick med det. Man kanske står ut två veckor, men på bekostnad av att andra man gillar åker ut sen? Som sagt, man vet inte när den chansen kommer igen.

Tyvärr är det riktigt tråkigt år i år, och väldigt lite drama men Nardos är populär just för hon viker inte undan och tar fajter om hon måste. Dessutom är hon charmig och samtidigt väldigt naiv det går oftast hem ute i stugorna. De andra är mest medelmåttiga förutom Tanja som har en skön personlighet genom rutan.
2021-03-24, 17:02
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Omröstning i appen nu! Vad ska man rösta?!

Jag röstade på Adrian, är stolt tråkig hopplös romantiker som vill få svar om brudarna lol
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Får lite Lennie vibbar från Adrian och alla bara undrar över honom, han är en gåta. Är han gay, är han straight. Är han intresserad eller inte. ingen vet!

Eller vad vet vi, vet de i huset ens vart han står?
Ja, Taylor är skum!😎
Medlem
Gå och rösta på Adrian nu
2021-03-24, 17:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Gå och rösta på Adrian nu

Det är väl självklart man röstar på Officeren. Den bländande
2021-03-24, 17:04
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Från en annan brud, han är lite sliskig. Tror du tyckt samma sak. Men inte i närheten av hur Peddo varit.
Oavsett är det överdrivet från Emelies falang för att de vill skydda prinsessan och hoppas på giftermål mellan henne och Adrian hur många gånger han än dissar henne.

Inte för att förminska eran "oss brudar emellan" men att han skulle vara sliskig är ju en lögn. Awkward, absolut. Men inte fan är han sliskig.

Men jag är man och får väl inte ha en åsikt här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in