2021-03-24, 17:05
Medlem
Satan vad Katti brer på med sitt fejkskratt ofta alltså
2021-03-24, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Mwhahahaha.

Har väl inte heller någon vidare uppfattning om honom mer än att jag tycker synd om honom. inte lätt att komma in så sent i en färgstark grupp när det verkar som att han är en sån som behöver växa.
Han är snäll. På fyllan också!
Vrf hatar du mig, Contris? Vad har jag gjort dig?

Litar på din empati då! Han verkar verkligen vara en lugn snubbe, måste vara skitsvårt att ta plats i den typen av grupp. Därför LITE tråkigt att de tar in så sjukt många färgstarka i början, och sedan slänger in torrisarna efterhand. Jag gillar både Madde och Adrian, men de är ju inte direkt några underhållare. Hade varit bättre om de (plus Alex då) fick komma in från början och växa med tiden, medan mer färgstarka karaktärer får komma in senare, typ som Tanja. Och typ Joel, och Nardos OM HON NU MÅSTE VARA MED.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
På vilket sätt är hand sliskig då?
Ahaaa, okej. Har läst mig till här i tråden att det finns några som shippar sönder Emelie och Adrian haha. De är alltså bittra för att Alex försöker ragga på Emelie?

Jag skulle inte direkt kalla honom sliskig, mer oerhört pinsam. Hela Emelies kroppsspråk skrek ”icke intresserad” och han försökte ställa djupa frågor, pratade om hur lika de är gällande vissa saker och hur han trodde han är en kille som förstår henne på ett sätt som hon behöver. Hon höll med till viss del gällande humor och så men var ganska kort i sina svar. Pratade i vanlig ordning lite i gåtor men det framgick tydligt att hon inte sjöng med i samma sång, så att säga.

Efteråt sitter han med Katti och pratar om hur han i princip kommit in i huset för Emelies skull, att hans kompisar (eller om det var familj, minns inte riktigt) berättat att Emelie velat ha in en kille som honom. Väldigt cringe alltihop. Katti eldade på och gav sina ”tips” hur han skulle göra för att få henne på fall. Tycker faktiskt lite synd om honom lol helt lost och förvirrad efter första kvällen kan jag tänka mig, då Emelie var minst sagt sugen på honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Får lite Lennie vibbar från Adrian och alla bara undrar över honom, han är en gåta. Är han gay, är han straight. Är han intresserad eller inte. ingen vet!

Eller vad vet vi, vet de i huset ens vart han står?

Måste vara någon brud på utsidan som sårat honom han är nog inte redo för o ge sig in på något speciellt efter några veckor och inlåst i huset. Men hade vart kul om Madde öppna upp sig för honom sen se vart det hade lett till!
2021-03-24, 17:07
Bannlyst
Citat:
Inte för att förminska eran "oss brudar emellan" men att han skulle vara sliskig är ju en lögn. Awkward, absolut. Men inte fan är han sliskig.

Men jag är man och får väl inte ha en åsikt här.

Jävligt märklig och klumpig med Emelie, men sliskig är fel.
Glöm inte heller bort hans bölande. Fy fan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Får lite Lennie vibbar från Adrian och alla bara undrar över honom, han är en gåta. Är han gay, är han straight. Är han intresserad eller inte. ingen vet!

Eller vad vet vi, vet de i huset ens vart han står?
Han är en skyltdocka som skulle placerats på Åhlens men hamnade fel
Medlem
Citat:
Inte för att förminska eran "oss brudar emellan" men att han skulle vara sliskig är ju en lögn. Awkward, absolut. Men inte fan är han sliskig.

Men jag är man och får väl inte ha en åsikt här.
Hahahah har Mcuze joinat tråden eller
Medlem
Zingo2s avatar
Börjar tycka Pedram blir bättre och bättre i huset. Trodde inte jag skulle tycka det, men så är det.

Min favvolista
Simon
Stef
Pedram
Nardos
Emelie
Tanja
Judith
2021-03-24, 17:09
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag skulle inte direkt kalla honom sliskig, mer oerhört pinsam. Hela Emelies kroppsspråk skrek ”icke intresserad” och han försökte ställa djupa frågor, pratade om hur lika de är gällande vissa saker och hur han trodde han är en kille som förstår henne på ett sätt som hon behöver. Hon höll med till viss del gällande humor och så men var ganska kort i sina svar. Pratade i vanlig ordning lite i gåtor men det framgick tydligt att hon inte sjöng med i samma sång, så att säga.

Efteråt sitter han med Katti och pratar om hur han i princip kommit in i huset för Emelies skull, att hans kompisar (eller om det var familj, minns inte riktigt) berättat att Emelie velat ha in en kille som honom. Väldigt cringe alltihop. Katti eldade på och gav sina ”tips” hur han skulle göra för att få henne på fall. Tycker faktiskt lite synd om honom lol helt lost och förvirrad efter första kvällen kan jag tänka mig, då Emelie var minst sagt sugen på honom.

Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jävligt märklig och klumpig med Emelie, men sliskig är fel.
Glöm inte heller bort hans bölande. Fy fan!

This.
2021-03-24, 17:09
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Måste vara någon brud på utsidan som sårat honom han är nog inte redo för o ge sig in på något speciellt efter några veckor och inlåst i huset. Men hade vart kul om Madde öppna upp sig för honom sen se vart det hade lett till!

Han har blivit utsatt för otrohet och hans senaste förhållande tog slut i typ höstas. Har för mig att han sagt typ att han inte vill kasta sig in i något, men händer det så händer det. Ungefär så. Men har också för mig att han egentligen inte vill ”göra något” i huset.
2021-03-24, 17:10
Medlem
Zingo2s avatar
Varför frågar dom Judith om maten? Jo för det är bara hon som kan!
2021-03-24, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah har Mcuze joinat tråden eller

Skrattade

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in