2021-03-24, 15:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om Peddot eller Judith skulle göra något på fyllan så skulle produktionen bara censurera och låtsas som ingenting.

Ja det är det jag är rädd för.. Så har de ju gjort hittills iallafall förutom en tam "varning" i bikten.
2021-03-24, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Varför kan inte Simon och pedram låta Tanja bestämma något alls?
Det kallas diskussion.........
Medlem
Anonym396s avatar
Peddot och Simon kommer påverka Tanja om vem som kommer bli immun.

Jag tycker inte det är roligt att titta på. BB borde inte ha släppt in dem i uppdragsrummet.
Medlem
kermiths avatar
Herregud den jävla dummaste tävlingen som någon har kommit på.
Sorry inget mot Tanja här. Men bara idiotiskt.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tack min fina.
Grodan älskar nu Saxyo
En näckros till är officiellt utdelad.
Även du får sitta med oss i bäcken.

Saxyo ska stå med en solfjäder o fläkta o skydda grodan från äckliga insekter. Samtidigt som grodan käkar gourmet från sitt allsmäktiga näkrosblad
2021-03-24, 15:07
Medlem
Moscow99s avatar
Tanja skriver snyggt och har bra syntax, är hyfsat allmänbildad, och är inte kass på matte. Undrar om hon inte var en mönsterelev innan tågbroincidenten? Efter den sket sig det mesta ganska duktigt. Hon slutade bry sig verkar det som. Hon har hjärnan, men inte viljan?
2021-03-24, 15:08
Medlem
xrlpyts avatar
Glömde inte Tanja att räkna upp Steffi? Jag hörde inte hennes namn..
2021-03-24, 15:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Blir Judith säker nu då

Med högsta sannolikhet.. Ja. Judith förväntar sig nog det också.
2021-03-24, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
+1
Fler som gärna slutshame:ar Tanja och det är jävligt tröttsamt!

Precis och det kan vara viktigt att lyfta att det inte ett hållbart argument och nu har jag gjort det och du med, liksom flera andra, tror nivån kommer bli bättre då, jag hoppas det. Vi kan gilla/ogilla folk men vi har väl kommit längre (hoppas jag) att vi inte gör det baserat på deras sexliv eller inte. Tack till dig!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tanja definieras inte av hennes tid i PH och vad hon gjorde där och då. Jag tycker hennes insida speglar utåt och som gör att man bara älskar henne och jag tänker inte ens på hennes sexuella preferenser mer än att jag tycker hon är för fin att slösas på en sån som Pedram. Tanja är jordnära, kärleskfull, empatisk, ödmjuk och hon bjuder på sig själv utan att för den skull stjäla all energi från andra och har ingen dryg attityd. Därför är Tanja för mig självklar i finalen. Kanske genom den tuffa prövningen iom el olyckan som gett henne en enorm liverfarenhet och uppodlat ödmjukhet i hennes hjärta, hon har lärt sig att allt inte är självklart i livet.

GO TANJA!

Word! Sån var hon ju i PH också. Visade kanske inte lika många sidor där som här men det är ju inte upplagt så.
Tycker bara det är synd att hon super så hårt, för hennes skull men hon är fantastisk!

Att Judith hoggar henne nu är för att hon ser till att ta tiden Tanja förut tillbringade med Ponne innan Steph tar den.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Saxyo ska stå med en solfjäder o fläkta o skydda grodan från äckliga insekter. Samtidigt som grodan käkar gourmet från sitt allsmäktiga näkrosblad

Låter ju som ett harem, men inte illa alls.
Obehaglig kommer hata Grodan och Tjejenduvillha också
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att hon egentligen hade kunnat göra det nykter också.. Men det blir mer "ok" att göra det på fyllan för då kan man skylla på det

Ja alkoholen är ju ridån som täcker och går i god för personens dolda baksidor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in