2021-03-24, 14:45
Medlem
Mouchinos avatar
Tanja är den som är mest seriös i detta tror jag och jag tror inte hon kommer köra taktiskt, åtminstonde hoppas jag inte det.
2021-03-24, 14:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
förlåt men nu måste jag fråga dig vad du håller på med grodan? Nu är det väldigt många inlägg där du slutshamear Tanja. Men du skrev ett lååångt inlägg om hur man skulle visa respekt för tjejer osvosv och att du aldrig kommer gå med på att man inte respekterar en tjej när hela den här grejen om therese och pedram dök upp... Är det madonna och horan-syndromet som du slits emellan här? För du verkar absolut inte ha respekt för att Tanja kanske haft ett promiskuöst sexliv, du påpekar det gång på gång, vad har det ens med saken att göra? Hon är en rolig och härlig tjej, om hon har legat med 1 person eller 100 personer förändrar det din syn på henne? Dubbelmoral deluxe isf.

Tess fick en mangling utom dess like. Ponne likaså. Vad är hemskt med hamra lite på Tanja.
Är hon Moder Teresa plötsligt för alla gillar PH. Vad vill du exakt höra. Skriv ner det så får Grodan fundera på det. Jag är elastisk, det vet du
2021-03-24, 14:47
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas verkligen..Isåfall åker hon ut nästa gång hon gör bort sig. IN MED SPRIIIIIIIT!

Precis alkoholen är Judiths akilleshäl 100%
2021-03-24, 14:48
Medlem
Mouchinos avatar
Men Pedram håll käften
2021-03-24, 14:48
Medlem
kermiths avatar
Kan inte alla uppföra Shakespeare på persiska.
Sketskôj.
2021-03-24, 14:49
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas verkligen..Isåfall åker hon ut nästa gång hon gör bort sig. IN MED SPRIIIIIIIT!
Om Peddot eller Judith skulle göra något på fyllan så skulle produktionen bara censurera och låtsas som ingenting.
Medlem
Mouchinos avatar
ja hela havet stormar är mer jämt och de ska fan inte hålla på och tjata på Tanja som Pedram gör.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Tess fick en mangling utom dess like. Ponne likaså. Vad är hemskt med hamra lite på Tanja.
Är hon Moder Teresa plötsligt för alla gillar PH. Vad vill du exakt höra. Skriv ner det så får Grodan fundera på det. Jag är elastisk, det vet du

Lämna manglingarna åt "bananen" i framtiden så slipper rekryteringen påverkas. du vet vad jag menar
2021-03-24, 14:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
förlåt men nu måste jag fråga dig vad du håller på med grodan? Nu är det väldigt många inlägg där du slutshamear Tanja. Men du skrev ett lååångt inlägg om hur man skulle visa respekt för tjejer osvosv och att du aldrig kommer gå med på att man inte respekterar en tjej när hela den här grejen om therese och pedram dök upp... Är det madonna och horan-syndromet som du slits emellan här? För du verkar absolut inte ha respekt för att Tanja kanske haft ett promiskuöst sexliv, du påpekar det gång på gång, vad har det ens med saken att göra? Hon är en rolig och härlig tjej, om hon har legat med 1 person eller 100 personer förändrar det din syn på henne? Dubbelmoral deluxe isf.

+1!!
Medlem
Moscow99s avatar
Jaug vell ente va meää i skeoulan, närr de baura muobbas på majj. Nie fårr klaura eir uutan majj. Keåmm niu, Audriann, seå äderr vi uust å tackuus, å sein kanskchei vij kneullarr lide..
Medlem
Ser matteprovet nu i appen....
FY FAN vad Nardos stör mig. "vadå?" "SÄG IGEN?" "Va?" "Hur då asså?"

Åh snälla låt henne inte sitta säker denna vecka - fan vad dumt att både Tanja och Simon är säkra, vore skönt om hon satt mot dom..
2021-03-24, 14:51
Medlem
lillaflippens avatar
När Tanja ger förslag på tävling svarar Simon och pedram att det inte är bra för det kan "bli för hetsigt".

Vad fan! Jag vill ha hetsigt, drama och bråk nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in