2021-03-24, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Varför umgås Adrian med det blåa rummet så mkt nu?

Hmm.. nu ska vi se. Kan det vara så att.. vänta nu. Vilka är immuna hittills nu igen?

Intressant. 🧐
2021-03-24, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså, är du trög, Madde? Nu snackar de om orättvisor med "löneskillnader" och att kvinnan är gravid blablabla

Anledningen till att en man kan ha en högre lön direkt vid anställningen är för att puckade feminister har sett till att Sverige börjat könskvotera; då har chefer för kvinnodominerade yrken inget annat val än att ge männen den lön de kräver för ett visst arbete. På samma sätt skulle kvinnorna kunna göra så på mansdominerade yrken, men oj! Visst ja; kvinnor tenderar att välja en viss typ av yrken. I övrigt finns det i Sverige inga löneskillnader för lika arbete.

Och kvinnor blir gravida. Jaha? Är naturen ond, eller är den bara harmonisk? Naturen har sett till att allting fungerar och naturen har inte fel.

Jag blir så jävla trött på det där.
är beredd att hålla med.Men madde resonerar ju bara som hon vet låter fint och bra..och gravida och föräldralediga kvinnor i sverige kan ju byta några veckor med någon i deras drömland USA.
2021-03-24, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Varför umgås Adrian med det blåa rummet så mkt nu?

För han är smart, vill bli emuuuun hahaha så varför inte pratat och komma nära . Han är smart
2021-03-24, 13:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Snälla Judith, en GBP är symtomlösning men för att bibehålla resultatet krävs en livsstilsförändring! Att käka godis, chips, mackor osv när som gör operationen meningslös och skattebetalana blåsta påm100 000 kronor, minst!

Det roliga är att hon igår grinade över att hon spytt efter skolmaten för att hon inte klarade av det efter sin GBP. Trycka i sig chips och godis går tydligen bra dock.... Stör mig verkligen på ALLT på den människan..argh!
2021-03-24, 13:55
Medlem
Mouchinos avatar
Har Pedram problem med näspolyperna för han andas med öppen mun ibland
2021-03-24, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jaaa! Det skulle bli ett RIKTIGT pissprov!

Utan konsekvenser för de substanser som provet eventuellt visar på. 😌
2021-03-24, 13:56
Medlem
Nä fyfan vad less man börjar vara den där Judith,hoppas på allt i världen att hon inte blir immun
2021-03-24, 13:57
Medlem
kermiths avatar
Tanja kör säkert gymnastik.
Hon och gamnacken kommer att presentera hur förnedringssex skall bäst bedrivas.
Fyra kunniga gästföreläsare från orten hyrs in så de blir fem att bända upp hennes käft så de alla kan loska i det. Sedan spräcks tvåan i slowmotion varvid det slutar i en golden shower med Zorba som dansritual.
Glömde jag något.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag tror att hon kommer att forma provet till Judiths fördel, jag hoppas lite på det iom att hon för makt och tycker att hon bör utnyttja det men samtidigt ogillar jag Judith.

Men hemkunskap kan hon inte välja tror jag inte. Det fanns 3 ämnen har jag för mig.

1x matteämne
2x kunskapstest och 2x geografi tror jag? Minns inte riktigt. Dom måste välja mellan dom. Matematik är taget redan så den blir det inte igen. Men en kunskap och två av den andra finns kvar.
Ahaaaa då förstår jag. Trodde det var fritt val. Men såklart. Alla kan ju haft olika ämnen.
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det är en helt annan grej. Du skrev att deltagarna inte bryr sig om att bli immuna i tävlingarna, förrän man sitter där i soffan på måndagen och hänger löst.

Det stämmer absolut inte. Min uppfattning är att det är en konstant jakt på att bli immun under veckan. Vi har fått se nästan alla bli psykiskt omskakade ju längre in i veckan man kommer utan att sitta säkert.

Ja, jag fattar att det blir psykiskt jobbig och omskakande ju längre tiden går och kan självklart inte relatera till att sitta inlåst i ett hus som de gör.. Och "inte bry sig" är en dålig formulering av mig kanske, men ändå: Om det nu är så att de jagar immunitet hela veckan och vill slippa må psykiskt dåligt, borde man då inte "tagga" till ännu mer när det är tävling och man kan göra något åt det? Du kanske tycker att de gör det, men jag tycker faktiskt inte det!
Medlem
Chandler Bings avatar
Skulle skämmas ihjäl om jag var tvungen att presentera Katti som min morsa!
2021-03-24, 13:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fupm
Nä fyfan vad less man börjar vara den där Judith,hoppas på allt i världen att hon inte blir immun

Hon kommer garanterat bli immun när Pedram och Simon styr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in