2021-03-24, 13:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Alltså, är du trög, Madde? Nu snackar de om orättvisor med "löneskillnader" och att kvinnan är gravid blablabla

Anledningen till att en man kan ha en högre lön direkt vid anställningen är för att puckade feminister har sett till att Sverige börjat könskvotera; då har chefer för kvinnodominerade yrken inget annat val än att ge männen den lön de kräver för ett visst arbete. På samma sätt skulle kvinnorna kunna göra så på mansdominerade yrken, men oj! Visst ja; kvinnor tenderar att välja en viss typ av yrken. I övrigt finns det i Sverige inga löneskillnader för lika arbete.

Och kvinnor blir gravida. Jaha? Är naturen ond, eller är den bara harmonisk? Naturen har sett till att allting fungerar och naturen har inte fel.

Jag blir så jävla trött på det där.
2021-03-24, 13:44
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hehe, Simon och Benranglet slog ju nordiskt rekord i att ha obefintlig tävlingsinstinkt under hockey veckan, patetiskt!

Ja, sanslöst dåligt..
2021-03-24, 13:45
Medlem
Varför umgås Adrian med det blåa rummet så mkt nu?
2021-03-24, 13:46
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Såg du ens vad jag fetade? Om jag fetar något så är det troligtvis det jag svarar på, eller hur?

Jag tycker att alla går in hårt för tävlingarna och visar en enorm glädje när man lyckas bli immun. Det är att bry sig om att bli immun, i min mening.

Ja, såg vad du fetade, men jag håller inte med helt enkelt. Tycker att deras vinnarinstinkt suger!
2021-03-24, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nardos tror, eller åtminstone trodde förr - att SD är värre än Hitler och hans Tyskland. Förmodligen är hon klokare och mer allmänbildad kring det idag får man hoppas. Men SD tror jag inte är hennes cup of tea riktigt. Nardos är feminist, kvinnofrågor står henne nära hjärtat.

Och ändå har hon mage att förminska en annan kvinnas röv. 😤
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-24 kl. 13:49.
2021-03-24, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Ja, såg vad du fetade, men jag håller inte med helt enkelt. Tycker att deras vinnarinstinkt suger!

+1.
2021-03-24, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahahaha.

https://m.youtube.com/watch?v=x4c_wI6kQyE

Han håller garanterat världsrekordet.
Tack för klippet, orkade inte googla fram det.
2021-03-24, 13:49
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69

Det är en helt annan grej. Du skrev att deltagarna inte bryr sig om att bli immuna i tävlingarna, förrän man sitter där i soffan på måndagen och hänger löst.

Det stämmer absolut inte. Min uppfattning är att det är en konstant jakt på att bli immun under veckan. Vi har fått se nästan alla bli psykiskt omskakade ju längre in i veckan man kommer utan att sitta säkert.
2021-03-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Och ändå har hon mage att förminska en annan kvinnas röv? 😤
2021-03-24, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja vore kul om Tanja körde en sjuk tävling. Gymnastik = Först måste alla pissa i poolen och sen simma under vatten fram och tillbaka på snabbast tid

Eftersom dom som förut pissade i poolen är immuna nu så är det bara dom som är "fina i kanten" kvar som måste göra det.
Jaaa! Det skulle bli ett RIKTIGT pissprov!
2021-03-24, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nardos tror, eller åtminstone trodde förr - att SD är värre än Hitler och hans Tyskland. Förmodligen är hon klokare och mer allmänbildad kring det idag får man hoppas. Men SD tror jag inte är hennes cup of tea riktigt. Nardos är feminist, kvinnofrågor står henne nära hjärtat.

Ja det är möjligt, men det är andra dagen i rad hon nämner något med SD anknytning nu.
Sen att hon har en uppfattning att hon tror att världen hade varit bättre om kvinnor styrde är en annan sak, kallar det för okunskap och att hon behöver växa till sig
2021-03-24, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Japp för att sen spränga trumhinnorna när EEEEEEYYYYYYEEEE kommer in i rummet.
Mina trumhinnor är långt borta tacka vare Narcos jävla skrik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in