2021-03-24, 13:16
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
de blir ju utbrända och måste grina skita sova och spy av korven också

Nu vet jag! För varje öl/vinglas så måste dom käka harakiri korv. Ingen vill ju vara utan alkohol, alla kommer käka. Sen blir det kaos när alla behöver spy och skita på fyllan med bara en toalett
2021-03-24, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
de blir ju utbrända och måste grina skita sova och spy av korven också

Ja men lite ränneskita har ingen dött av, kan tycka det vore rejäl underhållning om det blir rusning mot dasset, en sitter därinne. Alla andra bankar på dassdörren slutar med att dom hoppar upp i handfaten och in i duschen och skiter. Så kommer den som satt på dass ut och säger, var det någon som ville komma in eller
2021-03-24, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Kanske, men det är inte kul när de är så satans rättvisa och snälla! Jag vill se ondska, lärare likt sadisten "Caligula" i klassikern Hets. Gammal goding med Stig Järrel.
Ja, det är ju det orimligt orättvisa som ska göra dem tokiga!

Nu pratar Judith om asolsprit och att bb spritar saker då ett det inte ska finnas något smitta. Men asolsprit funkar väl inte som handsprit gör? Eller? Är det samma sak?
2021-03-24, 13:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
FyFan vad DC inriktar sig på ÄckelJudith!
Hon är så kopiöst VIDRIG!
2021-03-24, 13:19
Medlem
Blaisens avatar
Snälla Judith, en GBP är symtomlösning men för att bibehålla resultatet krävs en livsstilsförändring! Att käka godis, chips, mackor osv när som gör operationen meningslös och skattebetalana blåsta påm100 000 kronor, minst!
2021-03-24, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Om tanja får välja ämne nu tror ni det blir hemkunskap då så hon hoppas judith tar det?
Tror inte Tanja är så förtjust i Judith. Märktes ganska tydligt när hon och Steff pratade i natt på utegården och Judith kom och härjade. De skrattade lite halvhjärtat åt Judith. Jag har nästan aldrig sett Tanja söka upp Judith för att umgås utan det är alltid tvärt om.
2021-03-24, 13:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Kanske, men det är inte kul när de är så satans rättvisa och snälla! Jag vill se ondska, lärare likt sadisten "Caligula" i klassikern Hets. Gammal goding med Stig Järrel.

Ja du har rätt. Jag skiter från och med nu om det är BB eller dom som utformar tävlingarna så länge dom slutar med rättvisan och börjar visa varandra vad dom egentligen tycker och tänker. Dom måste sluta med "detta är inte personligt" varje gång dom gör nåt mot nån som är "dåligt". Nu vill jag se drama. Tänk om Tanja bara rakt av skulle säga efter nästa tävling "detta är bara rakt av personligt, jag har valt vinnare efter vem jag gillar mest".

Då jävla skulle det bli liv i huset
2021-03-24, 13:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det är ju det orimligt orättvisa som ska göra dem tokiga!

Nu pratar Judith om asolsprit och att bb spritar saker då ett det inte ska finnas något smitta. Men asolsprit funkar väl inte som handsprit gör? Eller? Är det samma sak?

Fram för mer orättvisa i huset!

Nej, tror inte Alsolsprit funkar, kanske gör det men torkar sönder händerna. Alsolsprit funkar skitbra för att dra var ur sår, nageltrång osv men inte som alcogel.
2021-03-24, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Om tanja får välja ämne nu tror ni det blir hemkunskap då så hon hoppas judith tar det?
Jag tror att hon kommer att forma provet till Judiths fördel, jag hoppas lite på det iom att hon för makt och tycker att hon bör utnyttja det men samtidigt ogillar jag Judith.

Men hemkunskap kan hon inte välja tror jag inte. Det fanns 3 ämnen har jag för mig.

1x matteämne
2x kunskapstest och 2x geografi tror jag? Minns inte riktigt. Dom måste välja mellan dom. Matematik är taget redan så den blir det inte igen. Men en kunskap och två av den andra finns kvar.
2021-03-24, 13:22
Medlem
Citat:
Snälla Judith, en GBP är symtomlösning men för att bibehålla resultatet krävs en livsstilsförändring! Att käka godis, chips, mackor osv när som gör operationen meningslös och skattebetalana blåsta påm100 000 kronor, minst!
Det var en blåsning utan dess like. Kul att vi bidragit till det här! Hade varit bättre om hon bara varit tjock utan operation så kan hon inte slänga sig med det som en ursäkt för ditt och datt.
2021-03-24, 13:23
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
HELT jävla sjukt att vi ska betala sån jävla skit!

Låt för helvete dom där psykiskt svaga tjockisarna gå ner i vikt av sig själva!

Också har hon (ÄckelJudith) MAGE och sitta och trycka i sig en massa godis mm!
2021-03-24, 13:23
Medlem
Tittat lite idag och tycker att det är en bra tanke från produktionen att de låter deltagarna bestämma hur slutresultatet blir. Väljer de att rädda sina vänner och riskera att se dåliga ut för tittarna? Eller väljer de motsatsen och riskerar att sina vänner och de som skulle rädda dem i framtiden åker ut?
Den här veckans skulle det vara otroligt roligt om Katti slår ut antingen Joel eller Nardos, skulle kännas extra hårt för de psykotiska Nardosanhängarna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in