2021-02-21, 09:46
  #8809
Medlem
Det var full fart i Federleys liv, medan han var skör, enligt egen utsago. Vilket han inte var.

Federley är linslus, och en ny partner borde vsrit hotstuff på Facebook och Instagram.

Men extremt lite har synts av på pedofilen. Inte enda ansiktsbild har jag hittat på nätet.

Federley har väl mörkat medvetet hela tiden.
Citera
2021-02-22, 07:58
  #8810
Medlem
Massor av bilder.. Scrolla ner och kolla på snubben i röd tröja (pizzakväll) till höger.

https://www.picuki.com/tag/urmakarg%C3%A5rn

Det kan vara pedofilen, kanske..

Pedofilen borde i normala fall ha synts mycket i Federleys hemmarapporter..
Citera
2021-02-23, 01:09
  #8811
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Massor av bilder.. Scrolla ner och kolla på snubben i röd tröja (pizzakväll) till höger.

https://www.picuki.com/tag/urmakarg%C3%A5rn

Det kan vara pedofilen, kanske..

Pedofilen borde i normala fall ha synts mycket i Federleys hemmarapporter..

Kollade noga och jämförde med de få bilder på Björbopedofiler som ligger ute. Jag är väldigt tveksam faktiskt, de kanske har lite gemensamma drag, är lite smala i ansiktet t ex. Men nej, det är inte samma snubbe.

Tror inte Fredrick skulle slarvat så mycket att han skulle låta en bild på pedofilen ligga kvar så öppet heller. Nej, han har nog rensat synnerligen noggrant. Och han har säkert haft hjälp av proffs med uppstädningen också. Det gäller att få allt smuts att försvinna så inget kan störa hans planerade comeback.
Citera
2021-02-25, 16:01
  #8812
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Kollade noga och jämförde med de få bilder på Björbopedofiler som ligger ute. Jag är väldigt tveksam faktiskt, de kanske har lite gemensamma drag, är lite smala i ansiktet t ex. Men nej, det är inte samma snubbe.

Tror inte Fredrick skulle slarvat så mycket att han skulle låta en bild på pedofilen ligga kvar så öppet heller. Nej, han har nog rensat synnerligen noggrant. Och han har säkert haft hjälp av proffs med uppstädningen också. Det gäller att få allt smuts att försvinna så inget kan störa hans planerade comeback.

Jag tror du har rätt. Pedofilen har nog varit hemlig hela tiden och nu syns inte minsta spår på sociala medier..

Pedofilen kommer såklart att sköta sin egen mörkläggning prickfritt. Han kommer att byta namn (eller är det redan gjort?) och försvinna i skuggorna.

Han kommer dock att återfalla i brottslighet och blir kanske exponerad igen..

Han laddar väl barnporr från tredje världen och groomar nån ny idiot som har barn, i detta nu.

Han är väl ständigt på jakt.. För pedofiler är barn som heroin.
Citera
2021-02-26, 16:17
  #8813
Medlem
spoilers avatar
Hur länge sträckte sig sjukskrivningen?
Citera
2021-02-26, 18:30
  #8814
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Hur länge sträckte sig sjukskrivningen?
Har för mig till slutet på januari
Citera
2021-02-26, 19:28
  #8815
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Jag tror du har rätt. Pedofilen har nog varit hemlig hela tiden och nu syns inte minsta spår på sociala medier..

Pedofilen kommer såklart att sköta sin egen mörkläggning prickfritt. Han kommer att byta namn (eller är det redan gjort?) och försvinna i skuggorna.

Han kommer dock att återfalla i brottslighet och blir kanske exponerad igen..

Han laddar väl barnporr från tredje världen och groomar nån ny idiot som har barn, i detta nu.

Han är väl ständigt på jakt.. För pedofiler är barn som heroin.
Pedofilen har ju redan bytt namn en gång. Undrar hur många gånger Skatteverket låter honom göra det? Förmodligen så ofta han vill och Kriminalvården har väl noll koll. Orka liksom. Hoppas Interpol märker vad han håller på med.
Citera
2021-02-26, 20:59
  #8816
Medlem
nickomyras avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/centerpartiets-nya-mardrom-efter-federley-skandalen
” Handhjärtan och styrkekramar till alla pedofiler där ute! Ni är också fina människor och centerväljare ”
Citera
2021-02-26, 23:53
  #8817
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://stoppapressarna.se/svenskt/centerpartiets-nya-mardrom-efter-federley-skandalen
” Handhjärtan och styrkekramar till alla pedofiler där ute! Ni är också fina människor och centerväljare ”

Tack för länken nickomyra,det är modigt gjort av stoppa pressarna att fortsätta publicera artiklar om Federley.Kan verkligen inte förstå att "vanlig massmedia" inte skriver mer om detta.
Jag är rädd att Centern låter Federley komma tillbaks,kanske med resonemanget att det var inte han som var dömd pedofilbrottsling.
Jag tror absolut att Federley själv är pedofil,om än att han förhoppningsvis inte levt ut den sidan,men det är knappast en slump att han sökt kontakt med flera pedofiler.

Måhända att han är en duktig politiker,men med sitt dåliga omdöme så känner nog de flesta att de inte har förtroende för honom.Får inte bli som med Mona Sahlin som fifflade med pengar och intyg,men ändå kunde komma tillbaks flera gånger.
Samma med Ebba Busch som gör tvivelaktiga affärer och lurar en åldring,hon är beredd att sänka sitt parti med sin tvivelaktiga affär.

Finns fifflare och omoraliska företrädare i alla partier,men det är inget folk vill ha oavsett hur de röstar.Just därför är det så viktigt att de olika partierna tar offentligt avstånd från sina företrädare som begår olagliga handlingar eller brister i sina omdömen.
Citera
2021-02-27, 00:45
  #8818
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskt/centerpartiets-nya-mardrom-efter-federley-skandalen
Citera
2021-02-27, 01:04
  #8819
Medlem
När fördömer Annie? Inte så viktigt, bara man håller SD utanför...jösses
Citera
2021-02-27, 04:08
  #8820
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
När fördömer Annie? Inte så viktigt, bara man håller SD utanför...jösses

Skulle verklighetsfrämmande narcisist-ufo Annie fördöma sin peddo-kramare? Din fråga när måste dessvärre besvaras med aldrig

Ur artikeln:

"Nyligen kunde Stoppa Pressarna avslöja att Fredrick Federley talat om en politisk comeback och att han regelbundet fått besök av centertoppen Sofia Jarl, 44, som är förbundsordförande i Centerkvinnorna och sitter i partistyrelsen.

Och det faktum att Centerpartiet verkar ha svårt att ta avstånd från Federley – Annie Lööf har offentligen lovat att partiet ska stötta honom ekonomiskt om fallskärmen från Bryssel inte är tillräcklig – riskerar nu att skada partiet i nästa års valrörelse."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in