2021-03-24, 13:23
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag tror att hon kommer att forma provet till Judiths fördel, jag hoppas lite på det iom att hon för makt och tycker att hon bör utnyttja det men samtidigt ogillar jag Judith.

Men hemkunskap kan hon inte välja tror jag inte. Det fanns 3 ämnen har jag för mig.

1x matteämne
2x kunskapstest och 2x geografi tror jag? Minns inte riktigt. Dom måste välja mellan dom. Matematik är taget redan så den blir det inte igen. Men en kunskap och två av den andra finns kvar.

Geografi vet jag inte men gymnastik och roliga timmen fanns iaf.
2021-03-24, 13:24
Medlem
Tror fan Nardos röstar SD asså, Alex är ju sosse så de skriker om de (kanske miljöpartist)
2021-03-24, 13:24
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag tror att hon kommer att forma provet till Judiths fördel, jag hoppas lite på det iom att hon för makt och tycker att hon bör utnyttja det men samtidigt ogillar jag Judith.

Men hemkunskap kan hon inte välja tror jag inte. Det fanns 3 ämnen har jag för mig.

1x matteämne
2x kunskapstest och 2x geografi tror jag? Minns inte riktigt. Dom måste välja mellan dom. Matematik är taget redan så den blir det inte igen. Men en kunskap och två av den andra finns kvar.

Det fanns gymnastik, och roliga timmen också.
2021-03-24, 13:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja du har rätt. Jag skiter från och med nu om det är BB eller dom som utformar tävlingarna så länge dom slutar med rättvisan och börjar visa varandra vad dom egentligen tycker och tänker. Dom måste sluta med "detta är inte personligt" varje gång dom gör nåt mot nån som är "dåligt". Nu vill jag se drama. Tänk om Tanja bara rakt av skulle säga efter nästa tävling "detta är bara rakt av personligt, jag har valt vinnare efter vem jag gillar mest".

Då jävla skulle det bli liv i huset

Ja, och det är dags för Kaoz!
2021-03-24, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Förstår verkligen inte upplägget med att deltagarna själva ska utforma proven, stör mig som fan på det.

Det enda som kan glädja mig denna vecka är om Kladdar Judith, Fjoel och tråkmånsarna Alex/Madde hänger löst på måndag.

Häpp Häpp!

Funderar på om det kan vara ett ömkligt försök från produktionens sida att få till någon form av turbulens där inne? Det här är väl det närmsta de kommer paktande den här säsongen. Ingen större succé hittills dock.
2021-03-24, 13:28
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det var en blåsning utan dess like. Kul att vi bidragit till det här! Hade varit bättre om hon bara varit tjock utan operation så kan hon inte slänga sig med det som en ursäkt för ditt och datt.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
HELT jävla sjukt att vi ska betala sån jävla skit!

Låt för helvete dom där psykiskt svaga tjockisarna gå ner i vikt av sig själva!

Också har hon (ÄckelJudith) MAGE och sitta och trycka i sig en massa godis mm!

Fattar inte att Regionen går med på att kasta ut de pengarna utan motkrav! Finns ju dessutom de som äterställer för att de inte mår bra, ännu mer pengar rakt i slasken!

Emelie för i helvete! Kebnekajse Afrikas högsta berg?
2021-03-24, 13:29
Medlem
Conny63s avatar
Sämsta drama i BB historia vem fan har lyckats casta dessa människor,ofattbart att misslyckats med nästan alla där inne . fy fan produktionen skall vi inta tala om ? Kan dom klockan ? 👎
Medlem
Citat:
Ja du har rätt. Jag skiter från och med nu om det är BB eller dom som utformar tävlingarna så länge dom slutar med rättvisan och börjar visa varandra vad dom egentligen tycker och tänker. Dom måste sluta med "detta är inte personligt" varje gång dom gör nåt mot nån som är "dåligt". Nu vill jag se drama. Tänk om Tanja bara rakt av skulle säga efter nästa tävling "detta är bara rakt av personligt, jag har valt vinnare efter vem jag gillar mest".

Då jävla skulle det bli liv i huset
+1! Nu när de har chansen att helt bestämma så gör idiotierna inte det.
Medlem
Citat:
Nu vet jag! För varje öl/vinglas så måste dom käka harakiri korv. Ingen vill ju vara utan alkohol, alla kommer käka. Sen blir det kaos när alla behöver spy och skita på fyllan med bara en toalett
haha ja då lär det nog ätas lika mycket harakiri som prinskorv på julafton
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
De sa väl att tvåan skulle få immunitet, nu är det väl de som kom trea som fick chansen att bli immuna

+1
Om två kommer lika, i det här fallet BÄST, då är de två bäst (1aoch2a)
Den eller de som kommer därefter är 3:a och ingenting annat...
2021-03-24, 13:30
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så sjukt kul! 😂😂😂 Steffi hade vunnit direkt. Lite konkurrens från Sami förra året eller den där tjocka asiatiska (?)? treåringen som kunde blåsa rökringar hade hon fått i OS.

Hahahahaha.

https://m.youtube.com/watch?v=x4c_wI6kQyE

Han håller garanterat världsrekordet.
2021-03-24, 13:30
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, och det är dags för Kaoz!

Ja vore kul om Tanja körde en sjuk tävling. Gymnastik = Först måste alla pissa i poolen och sen simma under vatten fram och tillbaka på snabbast tid

Eftersom dom som förut pissade i poolen är immuna nu så är det bara dom som är "fina i kanten" kvar som måste göra det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in