2021-03-24, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
tycker bara det är billig underhållning av produktionen. Vi slänger in harakiri hihihi det blir jättekul.Det är allt

Hellre de en vi slänger in alkohol så är allt löst så blir dom sega och sover hela dagen efter
2021-03-24, 13:09
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
tycker bara det är billig underhållning av produktionen. Vi slänger in harakiri hihihi det blir jättekul.Det är allt

Japp. Förra året var det roligare när dom käkade korven eftersom dom tryckte i sig korven fort. I år när pedram skulle käka tog det evigheter och Judith ska vi i te ens prata om som malde ner korven, tog timmar på sig och sen slapp ändå.

Ingen mer korv.
2021-03-24, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så sjukt kul! 😂😂😂 Steffi hade vunnit direkt. Lite konkurrens från Sami förra året eller den där tjocka asiatiska (?)? treåringen som kunde blåsa rökringar hade hon fått i OS.
Katti är ju OS-Mästarinna i denna gren sedan 1979 men har börjat tacklat av men vi har ett nytt svenskt stjärnskott som heter Steffi
2021-03-24, 13:11
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag tycker att det var kul. Kommer säkert att få Emelie att tända till ilsket. Såna små grejer som kan bli ett inferno där inne.

Jag tycker att det nästan är synd att dom inte bara delade ut immunitet till en person som dom valt gemensamt. Får man en sån makt som dom får så ska den även utnyttjas tycker jag.

Få se om Tanja anpassar sitt prov på ett sätt som ger Judith immunitet. Kanske. Mest troligt inte.

Pfft. Om lärarna hade några balls hade de rättat proven taskigt och underkänt svar efter tyckte och smak och sett till att deras favorit hade vunnit - DET hade kunnat få folk att tända till därinne. Nu blev det bara.. whatever. Ingen verkar bry sig att man skulle komma tvåa.
2021-03-24, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De bara MÅSTE ha ett geografiprov, helst svensk! Samtliga verkar ju suga på det så det provet kanske ger ett rättvist resultat?
Med tanke på reglerna tar de väl en karta över Ukraina, vänder upp och ner och sedan ska Stockholm, Göteborg och Köpenhamn placeras ut som de tre största svenska städerna på Sverigekartan. Sedan får den som kommer på fjärde plats kasta boll om vem av sjuan, tvåan och sistaplatsen som blir immun. Jag tycker ändå det är hysteriskt kul att de får bestämma hur de vill göra och ”rätta” proven.
2021-03-24, 13:12
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hellre de en vi slänger in alkohol så är allt löst så blir dom sega och sover hela dagen efter

Tycker BB borde lösa det med mycket alkohol och dra upp dom tidigt på morgonen för fysiska aktiviteter. Går man inte upp och deltar blir man automatiskt nominerad 😁
2021-03-24, 13:12
Medlem
Dukanva85s avatar
Om tanja får välja ämne nu tror ni det blir hemkunskap då så hon hoppas judith tar det?
2021-03-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
de blir ju utbrända och måste grina skita sova och spy av korven också
2021-03-24, 13:14
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fy fan så värdelöst att man skulle komma tvåa i matteprovet, bästa resultat ska vinna - punkt. Ska de hålla på och lalla kan de lika gärna lotta ut immuniteterna, eller bara välja sina favoriter direkt och skita i proven helt och hållet..

Otroligt slappt av produktionen och Pedram och Simon utnyttjar bara makten de har nu
2021-03-24, 13:15
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Med tanke på reglerna tar de väl en karta över Ukraina, vänder upp och ner och sedan ska Stockholm, Göteborg och Köpenhamn placeras ut som de tre största svenska städerna på Sverigekartan. Sedan får den som kommer på fjärde plats kasta boll om vem av sjuan, tvåan och sistaplatsen som blir immun. Jag tycker ändå det är hysteriskt kul att de får bestämma hur de vill göra och ”rätta” proven.

Kanske, men det är inte kul när de är så satans rättvisa och snälla! Jag vill se ondska, lärare likt sadisten "Caligula" i klassikern Hets. Gammal goding med Stig Järrel.
2021-03-24, 13:15
Medlem
Citat:
Katti är ju OS-Mästarinna i denna gren sedan 1979 men har börjat tacklat av men vi har ett nytt svenskt stjärnskott som heter Steffi
Just det, missade hennes rökning. Hon kanske har lyckats försvaga sin lungkapacitet med över 40 års rökning? Trodde i min enfald att hon bara rökte e-cigg men hon kör väl vanliga cigg med. Snusar hon utöver det? Tanja kör väl cigg, e-cigg och snus (typ lyft). Saknar faktiskt att röka en cigg en solig dag på en uteservering. När det förbudet kom var det menlöst att feströka. 😭😭😭
2021-03-24, 13:16
Medlem
herpesvårtas avatar
Förstår verkligen inte upplägget med att deltagarna själva ska utforma proven, stör mig som fan på det.

Det enda som kan glädja mig denna vecka är om Kladdar Judith, Fjoel och tråkmånsarna Alex/Madde hänger löst på måndag.

Häpp Häpp!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in