2021-03-24, 13:02
Medlem
Blaisens avatar
De bara MÅSTE ha ett geografiprov, helst svensk! Samtliga verkar ju suga på det så det provet kanske ger ett rättvist resultat?
2021-03-24, 13:03
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fy fan så värdelöst att man skulle komma tvåa i matteprovet, bästa resultat ska vinna - punkt. Ska de hålla på och lalla kan de lika gärna lotta ut immuniteterna, eller bara välja sina favoriter direkt och skita i proven helt och hållet..
Vad kan man förvänta sig av två nollor som Simon&Peddo
2021-03-24, 13:05
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nu tycker väl jag iofs att lottning är det mest rättvisa eftersom jag tänker att BB inte är en tävling i prestationer på tävlingar utan en tävling i att socialt klara sig i huset i 100 dagar utan att bli utröstad om man hänger löst. Eftersom vi tittare bestämmer vem som ska röstas ut.

Annars kunde dom haft med som krav att man tex ska vara i bra fysisk form för att klara vissa tävlingar. Katti har tex inte klarat av att hänga upp och ner på en stock och åkte ut då.

Men jag förstår ändå vad du menar och jag är själv kluven. Jag tycker tex att BB ska göra tävlingarna, blir lite oseriöst när deltagarna ska göra det. Men ändå kul. Så jag vet inte riktigt. Vill ju bara att dom där inne ska nominera varandra som förr i tiden, kanske därför jag är så kluven till allt. Vill se vad dom egentligen tycker om varandra när dom nominerar i bikten
Det är rättvist om man har lottning hela tiden,men nu är det inte så
Det kommer framöver nomineringar i bikten
2021-03-24, 13:05
Medlem
lillaflippens avatar
Dom där inne verkar ju faktiskt inte bry sig/vara upprörda alls över hur tävlingen var utformad, dom tyckte det var kul. Bara vi utanför som tycker till om det
2021-03-24, 13:06
Medlem
1754s avatar
Är det någon som har läst det finstilta i avtalet för sitt 24/7 abonnemang? Folk borde anmäla Tv4 för att man inte får det man betalar för pgr av all jävla censur.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fy fan så värdelöst att man skulle komma tvåa i matteprovet, bästa resultat ska vinna - punkt. Ska de hålla på och lalla kan de lika gärna lotta ut immuniteterna, eller bara välja sina favoriter direkt och skita i proven helt och hållet..
Jag tycker att det var kul. Kommer säkert att få Emelie att tända till ilsket. Såna små grejer som kan bli ett inferno där inne.

Jag tycker att det nästan är synd att dom inte bara delade ut immunitet till en person som dom valt gemensamt. Får man en sån makt som dom får så ska den även utnyttjas tycker jag.

Få se om Tanja anpassar sitt prov på ett sätt som ger Judith immunitet. Kanske. Mest troligt inte.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag pratar inte om personlighet utan om upplägget.
Annars håller jag delvis med dig.
OK..Bra Grodan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Harakiri har bara skett två gånger va jag vet. Egentligen en gång, den igår som Joel och Alex fick va ju en halv harakiri mini. Tycker inte det räknas.
tycker bara det är billig underhållning av produktionen. Vi slänger in harakiri hihihi det blir jättekul.Det är allt
2021-03-24, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
100m cigg. Nu har jag hört allt. OS-gren för i helvete!
Så sjukt kul! 😂😂😂 Steffi hade vunnit direkt. Lite konkurrens från Sami förra året eller den där tjocka asiatiska (?)? treåringen som kunde blåsa rökringar hade hon fått i OS.
2021-03-24, 13:08
Medlem
Blaisens avatar
Jaha? Nu har de fått in kepsar och hattar, de får inte ha skärmar över ögonen. Varför fick de in dem?

Edit: jaha, de hade tjatat
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Problemet med produktionen är att dom sällan har en plan för hela dagen. Kör den där jävla knappen ibland, men kör den en hel jävla kväll, inte bara en timme sen är det bra. Och dela ut både belöning och straff så folket därinne känner sug för att trycka på den. Men det tycks inte nått enda upp i huvudet på dom att det finns faktiskt personer i detta landet som faktiskt betalar varje månad för att se 24/7. Då måste även dessa underhållas

Yep. Håller naturligtvis med om det. Det är numera sjuårsgräns. Ändå får man höra fingrar i bajan och liknande. De som betalar fullt pris skall naturligtvis aldrig kunna få se dessa avbrott då den som tecknar abonnemanget måste vara över 18. Det måste vara upp till innehavaren att låta barn titta. Utan att tjata för mycket är det rätt uppenbart att TV4 inte har allt rätt i skallen.
Medlem
xrlpyts avatar
Häpnadsväckande att en 30-åring blir så lycklig över att få in sina kepsar... Adrian måste vara en sån där outsider som blir kär i objekt, och i hans fall är det huvudbonader som gäller..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in