Citat:
Ursprungligen postat av
Raskaoverisen
Det är ju ren lottning ingen rättvisa överhuvudtaget,då kan dem i fortsättningen ha tombola och dela ut immunitet/Varför ens tävla
Men det passa Simon och Peddo BRA att ha detta löjliga lotteri när dem fått/har sin IMMUNITET
Nu tycker väl jag iofs att lottning är det mest rättvisa eftersom jag tänker att BB inte är en tävling i prestationer på tävlingar utan en tävling i att socialt klara sig i huset i 100 dagar utan att bli utröstad om man hänger löst. Eftersom vi tittare bestämmer vem som ska röstas ut.
Annars kunde dom haft med som krav att man tex ska vara i bra fysisk form för att klara vissa tävlingar. Katti har tex inte klarat av att hänga upp och ner på en stock och åkte ut då.
Men jag förstår ändå vad du menar och jag är själv kluven. Jag tycker tex att BB ska göra tävlingarna, blir lite oseriöst när deltagarna ska göra det. Men ändå kul. Så jag vet inte riktigt. Vill ju bara att dom där inne ska nominera varandra som förr i tiden, kanske därför jag är så kluven till allt. Vill se vad dom egentligen tycker om varandra när dom nominerar i bikten