2021-03-24, 12:57
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Är Simon, Tanja och Pedram smarta så kör dom gymnastik till nästa ämne. Vad sägs 100 meter cigg?

De gör upp en bana på 100 meter. På de här 100 metrarna finns det tre stationer. På varje station ska man röka upp en hel cigg. Springa till nästa station, röka upp den också osv.

Rättvist, men lutar åt Steph då.

100m cigg. Nu har jag hört allt. OS-gren för i helvete!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Simon: Hur långt är 25 mil? 🙄🤯
Medlem
xrlpyts avatar
Fy fan så värdelöst att man skulle komma tvåa i matteprovet, bästa resultat ska vinna - punkt. Ska de hålla på och lalla kan de lika gärna lotta ut immuniteterna, eller bara välja sina favoriter direkt och skita i proven helt och hållet..
2021-03-24, 12:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
I mina ögon två ynkliga människor överskattade till MAX
Jag pratar inte om personlighet utan om upplägget.
Annars håller jag delvis med dig.
2021-03-24, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är inte vi alla här lite pinsamma som tittar på BB?😎

nej det tycker jag inte, Big brother är en klassiker även om det blivit betydligt sämre med åren.
2021-03-24, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Problemet med produktionen är att dom sällan har en plan för hela dagen. Kör den där jävla knappen ibland, men kör den en hel jävla kväll, inte bara en timme sen är det bra. Och dela ut både belöning och straff så folket därinne känner sug för att trycka på den. Men det tycks inte nått enda upp i huvudet på dom att det finns faktiskt personer i detta landet som faktiskt betalar varje månad för att se 24/7. Då måste även dessa underhållas
2021-03-24, 13:00
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fy fan så värdelöst att man skulle komma tvåa i matteprovet, bästa resultat ska vinna - punkt. Ska de hålla på och lalla kan de lika gärna lotta ut immuniteterna, eller bara välja sina favoriter direkt och skita i proven helt och hållet..

Eller hur. Det är som om de som vann näst mest hockeymatcher skulle bli immuna.
2021-03-24, 13:00
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Det är ju ren lottning ingen rättvisa överhuvudtaget,då kan dem i fortsättningen ha tombola och dela ut immunitet/Varför ens tävla
Men det passa Simon och Peddo BRA att ha detta löjliga lotteri när dem fått/har sin IMMUNITET

Nu tycker väl jag iofs att lottning är det mest rättvisa eftersom jag tänker att BB inte är en tävling i prestationer på tävlingar utan en tävling i att socialt klara sig i huset i 100 dagar utan att bli utröstad om man hänger löst. Eftersom vi tittare bestämmer vem som ska röstas ut.

Annars kunde dom haft med som krav att man tex ska vara i bra fysisk form för att klara vissa tävlingar. Katti har tex inte klarat av att hänga upp och ner på en stock och åkte ut då.

Men jag förstår ändå vad du menar och jag är själv kluven. Jag tycker tex att BB ska göra tävlingarna, blir lite oseriöst när deltagarna ska göra det. Men ändå kul. Så jag vet inte riktigt. Vill ju bara att dom där inne ska nominera varandra som förr i tiden, kanske därför jag är så kluven till allt. Vill se vad dom egentligen tycker om varandra när dom nominerar i bikten
2021-03-24, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det är ju redan gjort femtielva gånger och är inte så speciellt underhållande.

Harakiri har bara skett två gånger va jag vet. Egentligen en gång, den igår som Joel och Alex fick va ju en halv harakiri mini. Tycker inte det räknas.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Är Simon, Tanja och Pedram smarta så kör dom gymnastik till nästa ämne. Vad sägs 100 meter cigg?

De gör upp en bana på 100 meter. På de här 100 metrarna finns det tre stationer. På varje station ska man röka upp en hel cigg. Springa till nästa station, röka upp den också osv.

Rättvist, men lutar åt Steph då.

Hahaha vad kul!!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Eller hur. Det är som om de som vann näst mest hockeymatcher skulle bli immuna.

Det är inte ens i närheten av samma sak som detta.
2021-03-24, 13:02
Medlem
kermiths avatar
Vi är inte ens halvvägs av BB och de har redan världsrekord i "Praktiska" Tillfälliga Avbrott.
Man ser vilket gäng som producerar detta och vilka som är med. Komiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in