2021-03-24, 10:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vad är det folk inte förstår det kommer aldrig att bli något mellan Adrian, Emelie eller Madde? Hade Adrian varit intresserad hade det redan visat sig, han är inte där för kärleken utan för miljonen, inget annat.
2021-03-24, 10:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vad är det folk inte förstår det kommer aldrig att bli något mellan Adrian, Emelie eller Madde? Hade Adrian varit intresserad hade det redan visat sig, han är inte där för kärleken utan för miljonen, inget annat.

Officeren har endast ett enda mål, och det är absolut inte kärleken.
2021-03-24, 10:18
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vad är det för diagnos Judith vill att de andra ska "bekräfta" att hon har nu? Autism?
Nej, i slutändan vill hon höra att hon har superkrafter!
2021-03-24, 10:20
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Sovit på ett knöligt näckrosblad inatt?

Eller hur! Vi välter i honom nu tycker jag
2021-03-24, 10:20
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Fan att vi inte fick ihop det på 80-talet. Vilket jävla par det skulle bli. En lugn yngling och en rivig brud
Kunde vi gjort hemmahosreportage i Hemmets journal, talat ut i tv-sofforna om vårt perfekta äktenskap, alltid med Robert Palmer i bakgrunden alternativt Eurythmics.
2021-03-24, 10:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Kunde vi gjort hemmahosreportage i Hemmets journal, talat ut i tv-sofforna om vårt perfekta äktenskap, alltid med Robert Palmer i bakgrunden alternativt Eurythmics.

Hahaha. Tappade kaffet.
Får den bilden i huvudet.
2021-03-24, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vad är det för diagnos Judith vill att de andra ska "bekräfta" att hon har nu? Autism?
Synd att idiot inte längre är en diagnos. Den hade passat henne som hand i handsken.

Får se om Pedram är som Simon som går på den som har alla rätt eller kör med sin makt. Vet inte riktigt vem han skulle välja i sådana fall? Även om han kommer bra överens med Adrian så hoppas jag inte att gynnar honom. Pedros vet hur stark konkurrent Adrian,
2021-03-24, 10:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ehum. Jag har blivit dribblad många gånger av flickor som Mrsobehaglig, men där lurar ingen mig när Ystad hulkar som en marskatt

Felcitat?
2021-03-24, 10:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:

Officeren har endast ett enda mål, och det är absolut inte kärleken.
Där är vi överens, om han är värd miljonen därom tvista de lärda
2021-03-24, 10:24
Medlem
Herregud vad denna tråd ska handla om Adrian känslor eller inte känslor. Kan ni inte starta en egen grupp. Ingen bryr sig ni är fan helt besatta. Sök hjälp
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Eller hur! Vi välter i honom nu tycker jag
Ett kallbad hade nog piggat upp en grinig grodjävel 😜
Medlem
kermiths avatar
Hade jag varit Gamnacken och Simon känner jag att de skulle vilja få ut Officeren. Rak väg i tävlingar och till flickor. Simon tror jag inte ens gillar Officeren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in