2021-03-24, 09:56
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Snygg är en överdrift. Att ha satt på 4 hungriga gossar i månaden är snarare en underdrift när man är Tanja. 300 är en låg underskattning.
Sovit på ett knöligt näckrosblad inatt?
2021-03-24, 09:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vad är det för tvång de har att var morgon berätta om sina drömmar? Det är ju rena fantasier omöjligt att de kan in i minsta detalj kan komma ihåg en dröm som de ingående kan återberätta i 20 minuter. Avskyr folk som ska berätta om sina drömmar, fruktansvärt ointressant.

Ja och jag tycker det verkar som om de hittar på allt eftersom dom berättar när nån visar intresse för deras dröm.

Men jag tror att eftersom dom inte får några nya intryck från omvärlden som man får i vanliga livet så blir kanske varje liten grej där inne väldigt stor. Jag tycker ju att det är skit tråkigt med detta snack om deras drömmar men tänker att det blir annorlunda där inne i huset. Men jag håller med dig till fullo, tror bara att för dom där inne är det iaf något nytt att prata om.
2021-03-24, 09:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Engång till för vissa delar av forumet väl inte riktigt fattat situationen mellan AD + Emelie, Emelie hon vill ha AD det är skrivet utan tvekan för det har hon sagt rakt ut men dock ej till AD!

Emelie har en bakgrund där killar varit otrogna mot hon ljugit och annat så hon är rädd för att bli sårad och att öppna upp sig mot tex AD om känslor, Det som hände i natt har inget med Ryska Posten leken att göra och att Madde & AD hånglade på muggen en del av den leken!

Iofs så var det indirekt att hon insåg under kvällen alla dessa fjortislekar & drickandet varje kväll är förmycket bara och att hon inte vill dyl mer som de övriga vill göra, Sedan såg man situationen där Alex försökte ånyo med Emelie fast hon inte vill alls ngt med han för hon sade vissa saker men han fattar inte ngt alls....

Så kontentan av det hela är AD vet inte att Emelie vill ha han eller hur hon känner för han alls så länge hon inte öppnar upp sig för han och tar bladet ur munnen så kommer det fungera, som det gör nu AD kommer forts i blindo att jaga Madde utan att Emelie sagt ngt om sin känslor då kommer det vara som det är nu MEN kommer Emelie lämna huset så gissar jag hon kommer säga som det är för AD om sina känslor!

Bra där Putte! Men jag tror inte Officeren kommer jaga någon, utan tvärtom
2021-03-24, 10:05
Medlem
Citat:
Engång till för vissa delar av forumet väl inte riktigt fattat situationen mellan AD + Emelie, Emelie hon vill ha AD det är skrivet utan tvekan för det har hon sagt rakt ut men dock ej till AD!

Emelie har en bakgrund där killar varit otrogna mot hon ljugit och annat så hon är rädd för att bli sårad och att öppna upp sig mot tex AD om känslor, Det som hände i natt har inget med Ryska Posten leken att göra och att Madde & AD hånglade på muggen en del av den leken!

Iofs så var det indirekt att hon insåg under kvällen alla dessa fjortislekar & drickandet varje kväll är förmycket bara och att hon inte vill dyl mer som de övriga vill göra, Sedan såg man situationen där Alex försökte ånyo med Emelie fast hon inte vill alls ngt med han för hon sade vissa saker men han fattar inte ngt alls....

Så kontentan av det hela är AD vet inte att Emelie vill ha han eller hur hon känner för han alls så länge hon inte öppnar upp sig för han och tar bladet ur munnen så kommer det fungera, som det gör nu AD kommer forts i blindo att jaga Madde utan att Emelie sagt ngt om sin känslor då kommer det vara som det är nu MEN kommer Emelie lämna huset så gissar jag hon kommer säga som det är för AD om sina känslor!

Men när emelie satt o snackade med Madde, Nardos o Joel för ett tag sedan så sa ju hon att hon har tappat intresset, att han gått från en 8a till en 5a och att det var fritt fram för Madde. Jag tror helt klart att hon har friendzonat honom. Hon har mer syskonkänslor för honom än något annat.
2021-03-24, 10:05
Medlem
Blaisens avatar
Det är rätt Simon! Särskrivningar är en styggelse! Inför spöstraff för det!
2021-03-24, 10:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nä de körde kortprogrammet 😜

Ah, det var ju annat 😁
2021-03-24, 10:09
Medlem
Gutis avatar
Fan vad glad jag blev att se att Katti får mysa lite. Stort av Adrian också som ser och uppmärksammar henne. Väluppfostrad gosse.
2021-03-24, 10:09
Medlem
Citat:

Men Emelie sa ju till Madde, Nardos och Joel för ett tag sedan att hon tappat intresset för AD. Att han gått från en 8a till en 5a och att det var fritt fram för Madde. Eller missuppfattade jag det samtalet kanske 🤔
Jag tycker iaf att hon beter sig som att hon har mer syskonkänslor för honom än något annat.
Även Ponne sa ju i sin intervju att han inte känt av några sådana energier mellan de två. Mer isådanafall mellan AD och Madde.
AD har ju även sagt att han kan tänka sig att dejta Madde på utsidan.
Här i huset har han ett enda mål, o det är miljoooonen 😁
2021-03-24, 10:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är rätt Simon! Särskrivningar är en styggelse! Inför spöstraff för det!
Ehum. Jag har blivit dribblad många gånger av flickor som Mrsobehaglig, men där lurar ingen mig när Ystad hulkar som en marskatt
2021-03-24, 10:12
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Yep. Majsan vred sig och väckte, ville ha mat tidigt och senare jaga mus
Det var mig en pervers liten katt 😉
2021-03-24, 10:13
Medlem
Adrian frågade Emelie tidigare om hon mådde bättre och hon drog samma vals som igår. Sen frågade han om det var någon speciell händelse från igår hon var ledsen över. Öppet mål med andra ord. Var hon ärlig? Ni vet redan svaret.
2021-03-24, 10:15
Medlem
Vad är det för diagnos Judith vill att de andra ska "bekräfta" att hon har nu? Autism?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in