Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Engång till för vissa delar av forumet väl inte riktigt fattat situationen mellan AD + Emelie, Emelie hon vill ha AD det är skrivet utan tvekan för det har hon sagt rakt ut men dock ej till AD!
Emelie har en bakgrund där killar varit otrogna mot hon ljugit och annat så hon är rädd för att bli sårad och att öppna upp sig mot tex AD om känslor, Det som hände i natt har inget med Ryska Posten leken att göra och att Madde & AD hånglade på muggen en del av den leken!
Iofs så var det indirekt att hon insåg under kvällen alla dessa fjortislekar & drickandet varje kväll är förmycket bara och att hon inte vill dyl mer som de övriga vill göra, Sedan såg man situationen där Alex försökte ånyo med Emelie fast hon inte vill alls ngt med han för hon sade vissa saker men han fattar inte ngt alls....
Så kontentan av det hela är AD vet inte att Emelie vill ha han eller hur hon känner för han alls så länge hon inte öppnar upp sig för han och tar bladet ur munnen så kommer det fungera, som det gör nu AD kommer forts i blindo att jaga Madde utan att Emelie sagt ngt om sin känslor då kommer det vara som det är nu MEN kommer Emelie lämna huset så gissar jag hon kommer säga som det är för AD om sina känslor!
Men Emelie sa ju till Madde, Nardos och Joel för ett tag sedan att hon tappat intresset för AD. Att han gått från en 8a till en 5a och att det var fritt fram för Madde. Eller missuppfattade jag det samtalet kanske 🤔
Jag tycker iaf att hon beter sig som att hon har mer syskonkänslor för honom än något annat.
Även Ponne sa ju i sin intervju att han inte känt av några sådana energier mellan de två. Mer isådanafall mellan AD och Madde.
AD har ju även sagt att han kan tänka sig att dejta Madde på utsidan.
Här i huset har han ett enda mål, o det är miljoooonen 😁