2021-03-24, 09:11
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var väl mer jassas maffia som gnällde och klagade eftersom dem tyckte att rainbow högg henne i ryggen brutalt under robinsonveckan
+ Amalia och hennes följe.
+Sami och Snuskman (helt förståeligt dock) 😉

Var väl bara hoppidioten som inte snacka skit om nån, fast det var ju enbart hans (tyvärr framgångsrika) taktik.
2021-03-24, 09:31
Medlem
lillaflippens avatar
Tanja när hon kollar sin tvätt:
- jag har fartränder kvar i trosorna. På allihopa.
2021-03-24, 09:34
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tanja när hon kollar sin tvätt:
- jag har fartränder kvar i trosorna. På allihopa.

Som har tvättats i TRE timmar och nu måste tvättas om... Verkar supermiljövänligt
2021-03-24, 09:35
Medlem
Blaisens avatar
Pluspoäng till Pedram för rösten
Vill att Simon drar till östgötskan, då kommer jag garva ihjäl mig!
2021-03-24, 09:36
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Matteprov idag perfekt. Blir det hjärnornas kamp mellan Emelie och Nardos eftersom E hävdade att hon var bättre på matte än N, som blev kränkt, spännande
2021-03-24, 09:37
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Som har tvättats i TRE timmar och nu måste tvättas om... Verkar supermiljövänligt
Nä de körde kortprogrammet 😜
2021-03-24, 09:38
Medlem
Judith gömt godis från igår
2021-03-24, 09:43
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag säger som alltid. Önskar det vore som förr ändå då dom nominerade varandra i bikten med 1 och 2 poäng. Då kunde dom nominera nån som dom låtsades tycka om, det var ju bara vi tittare som fick se hur dom nominerade till att hänga löst
Japp, det vore perfekt!
Men anses väl som kränkande av pk-fyran
2021-03-24, 09:45
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
På nyare tvättmaskiner finns det ofta ett suoerduper Eco-program som är typ 3 timmar.
2021-03-24, 09:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nä de körde kortprogrammet 😜

Helt otroligt. Dom tjafsar alltid om vem som ska få tvätta och då kör dom ett program på tre timmar under dagtid när dom är vakna och har möjlighet att köra många maskiner med tvätt.

Men nu har dom valt att köra ett kortprogram under natten? 🤦🏼‍♀️ För dom har väl inte hunnit tvätta nu på morgonen eftersom dom gick upp nyss?
2021-03-24, 09:52
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vad är det för tvång de har att var morgon berätta om sina drömmar? Det är ju rena fantasier omöjligt att de kan in i minsta detalj kan komma ihåg en dröm som de ingående kan återberätta i 20 minuter. Avskyr folk som ska berätta om sina drömmar, fruktansvärt ointressant.
2021-03-24, 09:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag överdrev ju inte för sakens skull, jag försökte inte överdriva överhuvudtaget. En ung, snygg och sugen tjej kan lätt komma upp i hundratals ligg med olika personer, och jag gissar att Tanja har gjort det. Blir hon sugen så är det så, come what may, och jag tror att hon fullkomligt skiter i "normala" konventioner. Gangbang, ligga med flera olika killar i dokusåpor, det sätter någon slags ribba. Hon gör vad hon vill, power till henne, men siffrorna kommer klättra.

Men, igen, jag skulle säga att det är mer oansvarigt att ha sex med säg 100 (eller 300) personer utan kondom, än att ha det med 8 personer utan kondom.

Snygg är en överdrift. Att ha satt på 4 hungriga gossar i månaden är snarare en underdrift när man är Tanja. 300 är en låg underskattning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in