2021-03-24, 02:54
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag gillar också Tanja, hur kan man inte? Hon är fantastiskt gullig. <3

Pippi Långstrump och glädjespridare <3
2021-03-24, 03:05
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Och då måste man överdriva så man spräcker kalsongerna och överdriva grovt antalet killar? Nej, det var inte snyggt! Alls! Lika oansvarigt som Alex, ingen tvekan om det.

Jag överdrev ju inte för sakens skull, jag försökte inte överdriva överhuvudtaget. En ung, snygg och sugen tjej kan lätt komma upp i hundratals ligg med olika personer, och jag gissar att Tanja har gjort det. Blir hon sugen så är det så, come what may, och jag tror att hon fullkomligt skiter i "normala" konventioner. Gangbang, ligga med flera olika killar i dokusåpor, det sätter någon slags ribba. Hon gör vad hon vill, power till henne, men siffrorna kommer klättra.

Men, igen, jag skulle säga att det är mer oansvarigt att ha sex med säg 100 (eller 300) personer utan kondom, än att ha det med 8 personer utan kondom.
2021-03-24, 03:13
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Åh herregud! HAHAHA den analysen o uträkningen var inte dålig! 🤣
3.6 per månad är inte alls omöjligt att genomföra i de yngre åren av ens liv

Med det sagt så har jag som sagt för mig att jag hörde Tanja säga under en lek att det var en tvåsiffrig summa av partners men att hon inte vet hur många

Hehe, det kanske är en tvåsiffrig summa flera gånger..

Haha, nej, jag ska sluta skämta om det här. Jag gick bara igång på bjäbbet tidigare i tråden när Alex fick en massa skit för att han inte gillade kondomer (av en anledning som faktiskt är legit), samtidigt som Tanja inte fick någon skit när hon inte gillade kondomer (utan att ens delge någon anledning).

Okej, nu glömmer vi allt (peppar peppar), i morgon är en ny dag, med nya immuniteter..!
2021-03-24, 03:15
Medlem
Någon som vet ifall Emelie bad Tanja och Steff backa från att ”ragga/haffa” på Adrian ikväll eller likande?
2021-03-24, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Någon som vet ifall Emelie bad Tanja och Steff backa från att ”ragga/haffa” på Adrian ikväll eller likande?

Nej inte vad jag har sett

Men min åsikt är att emelie har friendzonat AD sedan länge! Han kommer inte göra nåt i huset men kan nog tänka sig att dejta Madde på utsidan.
Det finns inget Emelie och Adrian...Punkt!
2021-03-24, 03:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Om det stämmer, så beskriver det rätt bra hur Pontus är som person och jag får känslan av att han är rätt girig och tar gärna för sig och i detta fallet tänjer han markant på gränserna isf. Jag vet inte hur han är privat men är han så här, lär det också gå ut över personer i hans omgivning. Han blir aldrig nöjd utan vill bara ha mer och mer och blir inte förvånad över det du berättar för det har jag märkt under tiden han varit i huset. Känns som att allt han gör är för egen del men det finns gränser och då handlar det om mer än bara sig själv,.
Girige Pontus tycks vilja profitera omedelbart! https://imgur.com/a/3WaPIlJ

- Han har älskat Jesper Fröidh sedan han såg honom i Paradise Hotel.
- Han har nämnt att han SKA samarbeta med Tanja (som han erkänt att han blev starstruck av och som han anar kommer till final).
- Han har nämnt att han SKA hålla kontakten med Simon (som han anar kommer till final).
- Han har bildligt talat slickat Joakim Lundells bak flera gånger. https://imgur.com/a/aFDS0sH
- Han lät väldigt intresserad när Pedram nämnde att hans svåger (?) arbetar med att optimera influencers följarskap och annat.
- Han lät väldigt intresserad när Madde berättade att hon jobbar som stylist för olika TV-produktioner.
- Han verkade inte uppskatta Nardos i huset (var ofta väldigt kort mot henne och ignorerade henne mycket), men sedan han kom ut och fått veta att hon har ett stort följarskap ger han intryck av att vara betydligt mer positiv.
- Han har gett intryck av att inte gilla Alexanders BB-låt (den kanske stjäl fokus från den idé om låten som Tanja kom på, som han var snabb att bli en del av?).
- Han har sagt att han vill köpa valfri Youtube-kanal som redan har 10-50 k följare.
2021-03-24, 03:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det var Ponne och sedan Simon som började säga "pissa i poolen" till Alex. Sedan hängde resten på
Av någon anledning blev peddot tillfrågad under Måndagsliven ang låten och det lades då fram som att det var han som startade det hela. Självklart tar han åt sig äran och tror väl säkert själv att det var han som började.
Ja, det är illa nog. Det var deras interna grej och nu tar Pontus den och gör något eget med Jesper Fröidh, som aldrig ens var en del av den. Snabbt som fan vill han ha den låten som deras. Lite hyena-beteende. Tar resterna som han får tag på.
2021-03-24, 06:38
Medlem
lillaflippens avatar
GÅRDAGEN?

Skulle läsa ikapp allt som hänt igår då jag stängde av live strax efter kl 22 nån gång. Såg att AD och Madde hånglade under ryska posten och tänkte att om AD hånglar så lär det bli en jävla fest, dom lär ha fått mycket alkohol.

Har läst nu och detta verkar ha hänt?

* Judith har kutat efter Tanja hela kvällen. När Tanja går på toa går Judith efter. När Tanja röker med Steffi går hon efter. Hon skriker manjana och juddan in The house.

* emelie ledsen över ad hånglade med Madde. Men enligt emelie är hon ledsen för att hon vill inte bli känd, bara vinna en miljon, hon har ingen chans mot Tanja och hon vill inte köra hångel lekar. Dessutom kastade hon bort en kudde från en säng och bytte mot sin egen.

* katti försöker få Alex att svansa efter emelie genom att säga att Emelie bara spelar svår.

Ok, inget anmärkningsvärt alltså, eller har jag missat något?

Ja, det som är det mest chockerande, om det nu stämmer.... STEFFI GRÄT INTE?! kan någon bekräfta att detta stämmer?!?!
2021-03-24, 06:49
Medlem
Adrian har friend zonat allihopa i Big Brother än så länge. Ryska posten bara en lek.
Senast redigerad av Ricardos 2021-03-24 kl. 06:51.
2021-03-24, 06:55
Medlem
Lokhacks avatar
Pedram växer mer o mer. Senaste bikten som ligger ute nu är så jävla rolig!
2021-03-24, 07:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy

Jag har ingen aning om hon sagt det igårkväll men vet att hon gjorde det förut men jag tycker att om man nu ber någon backa från en kille så lär man då visa intresse och göra något själv med killen.

Man kan ju inte säga till andra att dom inte ska göra något och sen inte göra nåt själv heller. Varför ska dom andra backa då?

Någonstans tycker jag ju om emelie men tycker att spelet hon kör mot Adrian med det hon säger till honom så kan dom andra tjejerna lika gärna försöka ragga på honom.

Men det måste väl finnas annat som händer i BB än bara spekulationer kring vem ad är intresserad av? Eller så är det beviset på att det inte händer så mycket.
2021-03-24, 07:46
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är enbart för att han är snygg som fan. Och att han inte släpper till till tjejerna som svärmar. Det har fått Flashback att implodera och varje steg han tar och inte tar sönderanalyseras för hur kan man vara både snygg och totalt ointresserad av kvinnor. Eller nåt
Han är bara tråkig och ointressant i mina ögon.
Aha, tack Ridne.😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in