Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Jag förstår hur du menar. Det var nån annan som hade liknande undran häromdagen och då menade jag att vi kan få ett besked om någon månad att SD går fri.
Precis som du är inne på så kommer temat då vara att polis och åklagare är värdelösa.
Då jag personligen inte kan göra så mycket mer utan att få tillgång till de inblandades tillgångar i form av dator och mobil så kan jag inte göra så mycket mer nu. Då hade jag gjort det. Nästa steg är liksom att bryta lagen för att komma åt info och det är inget smart drag.
Jag har följt upp det jag skickat in och påmint ÅH om de viktiga delarna.
Så för att förekomma debatten som evtl kommer ”rasa” senare här så tänkte jag ta reda på vad som gick fel och då är det inte så dumt att gå i kronologisk ordning.
Tre år har gått men fortfarande vet inte tråden vad som hände första dagarna så en del av engagemanget här kan ju läggas på det i väntan på nästa snilleblixt.
Jag såg nåt PM igår där SD i väntan på förhör pratar om att han tycker sig ha sett polisens aktivitet på hans Facebook och Google inbillar han sig. Han kan se var ”servrarna” befinner sig menar han. Sånt håller jag koll på men det ger liksom inget som avgör nåt här.
Sen att man skulle bli påhoppad för att man började nysta i ledningens ansvar här är ju inget som direkt förvånar en. Sånt är alltid lite känsligt för vissa men höjer bara motivationen att gräva vidare i det här.
Det är av yttersta vikt att förstå helheten, då måste det nystas från starten, vilket var larmet om kvinnoskriken.
Sen är det tragiskt att många har smutskastats i verkliga livet och på detta forum, för sin kamp att få fram sanningen.
Ibland gör sanningen jävligt ont.
Så ont att det inte går att acceptera och för att skärma av, måste syndabockar utses, den främste bocken av dem alla, börjar på Ste och slutar på FAN.
Så mycket lögner rakt igenom, fuska och besvärande indicier och händelser.
Att FUPen är fylld av så pass mycket ovidkommande "skit" är synd, då det blir svårare att överblicka när och varför saker skett.
Lämpligt med barn och kaniner, alltid en källa till att träffa för SD, betydelsefulla människor, som han kan linda in i sitt nät. Mycket skitsnack, men det handlar om Företaget Familjen Skittunna Special, där precis alla medel är tillåtna.