2021-03-24, 09:22
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Skillnaden mellan Göran och TQ är väl att TQ - oavsett de mordmål han blev friad i - ändå var en kriminell pedofil. Alltså inte bara en förvirrad missbrukare utan en kriminell människa och skyldig till äckliga brott.

Ja men det är inget skäl att döma honom för flera mord så att de riktiga mördarna kunde gå fria.
Citera
2021-03-24, 09:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JMGL
Om hon nu är så nervklen som det påstås, så borde han åtminstone vara skyldig till sexuellt utnyttjande då hon dessutom var full.
Han beskriver i vilket fall som helst sexuellt ofredande som hon dessutom "avvisat, som man ska".
Citera
2021-03-24, 09:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Förr i tiden varnades kvinnor för att ge sig hän sin sexualitet för att slippa ett dåligt rykte i efterskott.

Nuförtiden måste man varna sina söner för att göra samma sak för att slippa rättsliga efterspel och en eventuell DOM och skadestånd i efterskott.

Det handlar inte om att könen skulle vara jämlika när det gäller sex och lust. Fortfarande tycks det vara så att kvinnan alltid är "offret" hur mycket hon sen själv ha velat delta.

Förr i tiden fick hon gå huvudet böjt och utpekad som en "fallen kvinna".

Nuförtiden förväntar hon sig få betalt i efterskott - trots att hon inte betraktar sig själv som prostituerad.

Det blir väldigt förvirrande när det å ena sidan är kriminellt att köpa sig en kvinna och ett sköte - men samtidigt förväntas man göra precis det. Fast för ett högre pris.

100.000kr för ett samlag eller en avsugning är ett högt pris anser jag. Och inte nog med det: man ska även sitta inne som "straff" för något båda parterna var med på i början.

Ligger sanning i det. Pojkar måste klara sin berusningsnivå vara den bättre parten alltid också. Annars åker de dit och får likt Göran sitta i häkte. Om mindre känt namn blir åtalade enbart för att damen blev mer berusad enligt rätten. Men det är bara om de har oturen att möta på en dam som Göran gjorde.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Hehe...det hoppas jag att GW gör. Det är kosmisk karma för GL. Men GL trots allt sitt förnärmade gnöl nu när han plötsligt upptäckt att svenska rättssystemet är skit ska vara jävligt tacksam att han är den han är. En vanlig svennebanan hade fortfarande suttit häktad ifall han råkat ut för samma beskyllning från psykokvinnan.

Det andra brottsoffret DU var inte heller någon "vanlig svennebanan" utan en utbildad jurist. Ändå fick han sitta och ruttna i häktet i över 7 månader innan han frigavs.

Och vad fick han sen som "plåster på såret"? 30.000 kronor per månad är ju ingenting i sammanhanget.
Senast redigerad av sno 2021-03-24 kl. 09:29.
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Om hon nu är så nervklen som det påstås, så borde han åtminstone vara skyldig till sexuellt utnyttjande då hon dessutom var full.

Han var också full så hon knullade en man i hjälplöst tillstånd.
Citera
Medlem
fermions avatar
Citat:
Du menar att hon lider av alkoholinducerad nymfomani?
Citera
Medlem
vitvalens avatar
Å ena sidan säger han sig vara en fadersfigur å andra sidan anklagar han hennes karaktär och har sex med henne.
Ingen vidare bra fadersfigur då...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Så han är en skitstövel för att han hävdade att TQ var skyldig trots att han blev frikänd? Är du då också en skitstövel nu?
Klassningen av honom baserar jag att hans beteende med tq är ju sällsynt märkligt. Han är ju rättshaverist och hans bok är ju helt osannolik. Du har väl även studerat alla hans uttalanden under tiden och efteråt. Bara hans magiska sannolikhetsbedömningar av ev skuld...
Sedan hans pressträff...
Om jag är en skitstövel vet jag inte, det får andra avgöra.
Citera
2021-03-24, 09:24
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag förstår faktiskt att SVT blev lite chockat - varför i hela friden fick han en live-sänd pressträff för, i vilken han kallar henne för det ena och det andra? En del säger att han sa hennes förnamn, det hörde inte jag, men nog osar det lite förtal över hela grejen ändå (ja, det kan vara förtal även om det som sägs är sant)...

Ja men det är i så fall mediebolagen som är skyldiga till förtal då det var de som sände ut detta offentligt.
Citera
2021-03-24, 09:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ja men det är i så fall mediebolagen som är skyldiga till förtal då det var de som sände ut detta offentligt.
Ja, och hennes namn är ju inte känt (för allmänheten) så det blir väl inget av detta. Haha, vilken grej det var att bevittna som bystander!
Citera
2021-03-24, 09:27
Medlem
Crapmagics avatar
Det roligaste under presskonferensen var att han sa

"och då ville väll jag också"

Mannen har alltid lust (har aldrig huvudvärk) det som feminister brukar hävda
är en sexistisk beskrivning av kvinnor i porrfilmer....är istället Lamertz

"Svag i anden stark i köttet" eller "Kyrkoherden 2" ska filmen heta
Senast redigerad av Crapmagic 2021-03-24 kl. 09:31.
Citera
2021-03-24, 09:28
Medlem
boqpods avatar
Citat:
EA var gift med en 28 år äldre man så hon har inget problem med att knulla gubbar, speciellt inte om hon kam tjäna pengar på det.

Du påstår att hon fick betalt av GL för att han skulle få pilla?
Vi bor inte i USA, så var i ligger pengarna menar du?

Det är många som är 28 år yngre än Clooney (eftersom jag nämnde just honom innan ) som säkert hade förbisett åldersskillnaden. Men där finns ju andra attribut att dras mot.
Så åldersskillnad behöver inte alls vara konstigt,
Men GL har ingenting att gravitera mot, varken utseendemässigt eller ekonomiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in