2021-03-24, 09:18
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Du har nog rätt, men GL var smart.

Han gick på offensiven direkt och hade en stark presskonferans tidigt.

Alla har inte den turen, dock tror jag hans namn kan ha smutsats ner en del ändå.

Smart är inte direkt det jag skulle vilja kalla honom, efter hans cirkus med Quick, hans ovilja att medge när han haft fel etc. I intervjun framstår han som en förvirrad östgötsk tomte. För mig framstod intervjun hastigt påkommen. Inte direkt genomgången...

På något sätt så har han ändå tagit sig till den höga position han har. Vilket för mig känns mycket märkligt. Tror inte direkt att hans namn smutsats genom detta. Han kommer att ge ut en bok, få massor av uppmärksamhet i media. En del skit måhända - men tror inte alls att detta faller tillbaka på något sätt på honom. Gubben fick komma till och har fått säkrat pensionsinkomsten - inte för att det behövdes.

Däremot kommer väl kvinnan att ha svårt att upprepa bravaden fler gånger, jag tror att hon redan är utsatt för väldigt mycket elände - och min största sorg är att hon raserat så oehört mycket för så många kvinnor framöver. Som mamma, syster, dotter blir jag ledsen.
Citera
2021-03-24, 09:19
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Jag är förvirrad av de initialer som används. EA är den mest troliga målsäganden, men vem är MÄ?
MÄ är MålsÄgande. Samma som EA.
Citera
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Jag är förvirrad av de initialer som används. EA är den mest troliga målsäganden, men vem är MÄ?

MÄ= Målsägande
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Tänk att man kan hålla flera tankar i sitt huvud samtidigt. Man kan faktiskt se GL som offer i detta och ge tummen upp för PK:n.

Samtidigt som han landat fel många gånger som i Quick-fallet och i andra juridiska kullerbyttor och visat sig vara en skitstövel där.

En gång skitstövel alltid skitstövel. Att han klarade sig bevittnar att han är slug än räven.
Citera
Medlem
boqpods avatar
Citat:

Du svarar ju dig själv.
Citera
2021-03-24, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Så han är en skitstövel för att han hävdade att TQ var skyldig trots att han blev frikänd? Är du då också en skitstövel nu?

Skillnaden mellan Göran och TQ är väl att TQ - oavsett de mordmål han blev friad i - ändå var en kriminell pedofil. Alltså inte bara en förvirrad missbrukare utan en kriminell människa och skyldig till äckliga brott.
Citera
Medlem
På sociala medier målas MÄ forfarande ut som offer och GL som gärningsman trots att han friats. Helt otroligt vad MÄ stöttas av i synnerhet kvinnor (feminister) och kastas skit på GL
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
På riktigt
Finns väl för fan INGEN kvinna som ens skulle komma på tanken att frivilligt vilja ha sex med GL (oavsett sexuell akt).
Vi pratar inte George Clooney här....

Gubbjäveln har kladdat och det är illa nog, åtalbart eller inte.
Sen vad kvinnan gjorde där är kanske intressant, men jag är övertygad om att hon inte ville ha åderbråck i ansiktet i alla fall.

EA var gift med en 28 år äldre man så hon har inget problem med att knulla gubbar, speciellt inte om hon kam tjäna pengar på det.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag förstår faktiskt att SVT blev lite chockat - varför i hela friden fick han en live-sänd pressträff för, i vilken han kallar henne för det ena och det andra? En del säger att han sa hennes förnamn, det hörde inte jag, men nog osar det lite förtal över hela grejen ändå (ja, det kan vara förtal även om det som sägs är sant)...
Citera
Medlem
Fickludds avatar
Citat:

MÄ = Målsäganden
Citera
2021-03-24, 09:22
Medlem
JMGLs avatar
Om hon nu är så nervklen som det påstås, så borde han åtminstone vara skyldig till sexuellt utnyttjande då hon dessutom var full.
Citera
2021-03-24, 09:22
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Jag gjorde en side by side, är hon lik tycker ni?

https://i.imgur.com/Ms1SLmq.jpeg

Själv tyckte jag bla. hårfäste, ögon, hakans form och speciellt öronen var olika. Kan du göra en profil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in