Citat:
Ursprungligen postat av
MmGox
Du har nog rätt, men GL var smart.
Han gick på offensiven direkt och hade en stark presskonferans tidigt.
Alla har inte den turen, dock tror jag hans namn kan ha smutsats ner en del ändå.
Smart är inte direkt det jag skulle vilja kalla honom, efter hans cirkus med Quick, hans ovilja att medge när han haft fel etc. I intervjun framstår han som en förvirrad östgötsk tomte. För mig framstod intervjun hastigt påkommen. Inte direkt genomgången...
På något sätt så har han ändå tagit sig till den höga position han har. Vilket för mig känns mycket märkligt. Tror inte direkt att hans namn smutsats genom detta. Han kommer att ge ut en bok, få massor av uppmärksamhet i media. En del skit måhända - men tror inte alls att detta faller tillbaka på något sätt på honom. Gubben fick komma till och har fått säkrat pensionsinkomsten - inte för att det behövdes.
Däremot kommer väl kvinnan att ha svårt att upprepa bravaden fler gånger, jag tror att hon redan är utsatt för väldigt mycket elände - och min största sorg är att hon raserat så oehört mycket för så många kvinnor framöver. Som mamma, syster, dotter blir jag ledsen.