Citat:
Vi kan inte prata med människor som har ett utvecklat intellekt, det är bara agendor och populism som gäller.Man kan ju exempelvis hoppas att de skall diskutera vad de bägge valobseravtörsorganisationerna, Organization of American States (OAS) och Organisationen för säkerhet och samarbete i Europa (OSSE) kom fram till i sina separata rapporter, dvs att det Amerikanska Presidentvalet var säkert och demokratisk genomfört och att det ända otillbörliga försöket att påverka valet hade kommit ifrån President Trump.
Att det Amerikanska Presidentvalet var säkert var dessutom en uppfattning som delades av Justitiedepartementet genom bla Bill Barr och Myndigheterna för Homeland Security och Myndigheten för Cybersäkerhet.
Den enda yttre påverkan som redovisats under valet är att det framkommit att Ryssland än en gång försökt påverka valet så att Trump skulle vinna det, detta redovisades nyligen i ”House Intelligence Comimitte” som fått ta emot säkerhetsrapporter om detta faktum.
Det är kanske fakta som detta som skall diskuteras i konferensen, får man hoppas.
För den/de enda som idag verkar tro något annat än att valet var säkert är en Kuddförsäljare och ett antal villrådiga QAnon-följare som fortfarande väntar på The Storm och massavrättningarna.
Att det Amerikanska Presidentvalet var säkert var dessutom en uppfattning som delades av Justitiedepartementet genom bla Bill Barr och Myndigheterna för Homeland Security och Myndigheten för Cybersäkerhet.
Den enda yttre påverkan som redovisats under valet är att det framkommit att Ryssland än en gång försökt påverka valet så att Trump skulle vinna det, detta redovisades nyligen i ”House Intelligence Comimitte” som fått ta emot säkerhetsrapporter om detta faktum.
Det är kanske fakta som detta som skall diskuteras i konferensen, får man hoppas.
För den/de enda som idag verkar tro något annat än att valet var säkert är en Kuddförsäljare och ett antal villrådiga QAnon-följare som fortfarande väntar på The Storm och massavrättningarna.
Och då blir svaret att man nu efter 20 veckor FORTFARANDE står på EXAKT samma punkt och inget systematiskt valfusk är bevisat, elelr ens har bevis som man vågar visa upp.(Det är nu man försöker sälja konspirationen om att domarna är korrupta, och fast det är egna valda domare.)
Det råder under ingen som helst tvekan om att inget systematiskt valfusk existerar, och det komiska i det hela är att trumpen försökte få delstater att "hitta" röster.
Men det ska vi inte tala högt om av någon anledning, elelr att man börjar prata om fel samtal och fel delstater som om WP skulle göra såna fel utan att rätta till om det blev fel
Kanske vi skulle göra en gissnig på hur många veckor det tar innan de ger upp att prata om inget.
För det bästa var att jag redan direkt i tråden annonsera detta beteende vi nu sett i 20 veckor och just att det bara var luft och nonsens.
Stort misstag att lägga ned valdfuskutredningen som trumpen ville och pga domaren tvingade utredningen dela med sig av alla uppgifter i utredningen till samtliga utredare.
Citat:
Och det intressanta är när man säger en som Sid ljuger för trumpnissarna här, så gråter de som grisar och berättar att sid/trump eller vem som helst inom sekten och att de har aldrig ljugit ens N Å G O N S I N.Sindey Powell tycks ha lite svårt att försvara sin anklagelser om valfusk. I stämningen från Dominion är hennes försvar:
https://lawandcrime.com/2020-election/sidney-powell-tells-judge-no-reasonable-person-would-believe-her-dominion-conspiracy-theories-were-s tatements-of-fact/
I vanligt språk: "OK, jag ljög, men det gör inget eftersom ändå ingen vettig människa skulle tro på mig". Hur känns det för alla er som trodde på henne?
https://lawandcrime.com/2020-election/sidney-powell-tells-judge-no-reasonable-person-would-believe-her-dominion-conspiracy-theories-were-s tatements-of-fact/
I vanligt språk: "OK, jag ljög, men det gör inget eftersom ändå ingen vettig människa skulle tro på mig". Hur känns det för alla er som trodde på henne?
Det verkar som hycklerit har svårt och veta vilket ben de ska stå på igen.
Och jag fucking love it och att de inte är mer klipska än så.
Senast redigerad av klyban 2021-03-23 kl. 11:06.
Senast redigerad av klyban 2021-03-23 kl. 11:06.