2021-03-24, 01:12
Medlem
Xonk666s avatar
nu lyssnar jag på Tsunami bara för det xD
2021-03-24, 01:13
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Har vi källor mer än deras ord/trådens ord på det? Alex faceplantar gång på gång på gång för att verka cool?
Tanja däremot är JOLO personifierad och det oroar mig
Någon i tråden hade hört Alex säga att han hade legat med åtta tjejer, och det lät som en trovärdig siffra tyckte jag. Om deltagarna ljuger kan vi ju aldrig veta.

Tanja har nog inte gett någon siffra, men mellan raderna har jag uppfattat det som att det handlar om flera hundra. Hon är inte så noga, har aldrig varit särskilt noga, hon har aldrig varit kär (enligt egen uppgift) .. alla som är hyfsat snygga och håller sig i närheten när hon är på humör får komma till.
2021-03-24, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Verkligen inte! Asså jag skrattar så jag gråter 🤣🤣🤣 Och att hon även säger det under förfesten istället för att kanske låtsas nåt annat

Vad fan gör DCn egentligen?!
Haha ibland åker inte hissen ända upp😂

Frågan är varför Juddan sitter kvar å fejkskrattar med dom när dom totalt ignorerar henne🤷🏼‍♂️🤦🏼‍♂️😂😂
2021-03-24, 01:17
Medlem
Xonk666s avatar
för hon har en onaturlig fanatism till Tanja och skrattar som en Disneyfigur. Märks Tanja börjar tröttna. Hoppas hon säger ifrån snart....
Medlem
thepizzakingggs avatar
Judiths påtvingade skratt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666
nu lyssnar jag på Tsunami bara för det xD

Den e bra den! 🤣
2021-03-24, 01:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
De får kasta in en till snubbe som tjejerna kan få svansa efter. Det rosa sovrummet är så konstigt när Nardos, Emelie och Madde vill ha honom samtidigt som han inte vill göra något i huset.

Precis.. fattar inte att de inte kan skicka in lite riktiga män. Alex kvalar inte in i den kategorin. Adrian, visst han ser bra ut men alltså fasen vilken tråkig och stel människa.
2021-03-24, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666
för hon har en onaturlig fanatism till Tanja och skrattar som en Disneyfigur. Märks Tanja börjar tröttna. Hoppas hon säger ifrån snart....
Jaa och det märks så himla väl också, men Cartman värkar inte se det, ska bli spännande och se nu vart juddan lägger sig...
2021-03-24, 01:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Huset hade varit bättre om katti och steph åkte först. Jesper och Pontus var huset.

Jesper, Pontus och Tess hade kunnat få vara kvar.. Joel, Steph och Judith hade kunnat fått dra. Då hade det varit bra TV. Sen hade de kunnat byta ut alla tre jokrar till folk som vågar bjuda på sig själva.
2021-03-24, 01:22
Avslutad
Var det en docka som lät nyss?
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan vad sjukt det låter om man stannar upp och funderar. 22 bast, nersupen, knullar över 300 vem som helst. Hon måste ju ha övat låren som betalning för att bara komma hem. En listig kurre den där flickan.
Hon har bara Peddo som KK typ inget annat.Hon kommer säkert knulla 100-tals killar innan hon stadgar sig
Hoppas inte hon vinner miljonen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Chefen
Jaa och det märks så himla väl också, men Cartman värkar inte se det, ska bli spännande och se nu vart juddan lägger sig...

Kan nästan sätta cash på att hon oxå kommer lägga sig i soffan!

Intressant att juddan tar upp nardos lögn nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in