2021-03-24, 01:01
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Synd att det inte fanns en ren rökrutekamera så man kan räkna exakt antal cigg som brukas per dag. Det var tider när folk rökte under fläkten ändå, hade varit enklare med uträkningen
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Har vi källor mer än deras ord/trådens ord på det? Alex faceplantar gång på gång på gång för att verka cool?
Tanja däremot är JOLO personifierad och det oroar mig

I dessa 8 som Alex skryter högt om inkluderas gamnackens get på balkongen.
Medlem
Haha det var dom mackorna det😂😂
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Och Tanja avverkar det på bara en fredagskväll i Vänersborg.

Hon nådde ju i alla fall halva Alex bodycount vid ett och samma tillfälle. Jag såg inte PH senast men hon låg ju med minst en där (som jag vet), men har hört rykten om åtminstone en till.. Så hon är nästan i kapp Alex redan där..

Och inga kondomer som sagt, så om Alex ska få skit så ska Tanja få skit. På den punkten. Sen får alla givetvis knulla vem de vill och hur mycket och hur många de vill, närsomhelst och hursomhelst..!
2021-03-24, 01:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Synd att det inte fanns en ren rökrutekamera så man kan räkna exakt antal cigg som brukas per dag. Det var tider när folk rökte under fläkten ändå, hade varit enklare med uträkningen

Hehe Hoho. Fläkten var viktigast i huset en gång i tiden. Man trodde ju själv att man var duktig och det var bättre än vardagsrummet. Man lurade sig själv till slut.
2021-03-24, 01:04
Medlem
Vad håller kamera mannen på? Epilepsi anfall? Tecken på hjälp?
2021-03-24, 01:05
Medlem
Hahahaha! Asså Tanja! Hon är ju fan inte riktig! 🤣🤣🤣🤣 Gammal Klamydiatops upphittad i soffan under en förfest! 🤮🤣
Hennes historier asså, hon är galen!
2021-03-24, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Writerday
Ja med tanke på vad Tanja pratar om så fick han väll det...🤢
2021-03-24, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Writerday

Ingen aning vad som händer.
2021-03-24, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Hahahaha! Asså Tanja! Hon är ju fan inte riktig! 🤣🤣🤣🤣 Gammal Klamydiatops upphittad i soffan under en förfest! 🤮🤣
Hennes historier asså, hon är galen!
Hahahahah som dessutom var positivt😂😂😂 Hon skäms inte den där damen kan ja lova..
2021-03-24, 01:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon nådde ju i alla fall halva Alex bodycount vid ett och samma tillfälle. Jag såg inte PH senast men hon låg ju med minst en där (som jag vet), men har hört rykten om åtminstone en till.. Så hon är nästan i kapp Alex redan där..

Och inga kondomer som sagt, så om Alex ska få skit så ska Tanja få skit. På den punkten. Sen får alla givetvis knulla vem de vill och hur mycket och hur många de vill, närsomhelst och hursomhelst..!

Fan vad sjukt det låter om man stannar upp och funderar. 22 bast, nersupen, knullar över 300 vem som helst. Hon måste ju ha övat låren som betalning för att bara komma hem. En listig kurre den där flickan.
2021-03-24, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Chefen
Hahahahah som dessutom var positivt😂😂😂 Hon skäms inte den där damen kan ja lova..

Verkligen inte! Asså jag skrattar så jag gråter 🤣🤣🤣 Och att hon även säger det under förfesten istället för att kanske låtsas nåt annat

Vad fan gör DCn egentligen?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in