2021-03-23, 23:24
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Hur kommer det sig att de ena vettiga tjejerna i huset är influencers. Man hade ju trott att det hade vart tvärt om.

Well, fördomar mot influencers
2021-03-23, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg
Fast det är ju sant? Ingen har en chans mot Tanja
Ja, men tror man inte på att man kan vinna så kan hon lika gärna lämna redan nu. Det enda hon vill är att vinna miljonen. ”Jag vill inte bli känd, jag vill bara vinna miljonen”.
2021-03-23, 23:25
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det största misstaget detta år var att dels rösta ut Tess så tidigt och dels att ta in Adrian.
Alla jokrar har varit dåliga och tråkiga men Adrian kom in, alla tjejer ville ha honom, han vill
ha ingen och vinner samtidigt allt och alla tävlingar.
Programmet dog med hans inträde. Jag vet att jag antagligenär ensam om att tycka detta
men så får det vara
+1
2021-03-23, 23:25
Medlem
Jaja du kommer inte lämna emelie.. larvigt
2021-03-23, 23:26
Medlem
Citat:
Det största misstaget detta år var att dels rösta ut Tess så tidigt och dels att ta in Adrian.
Alla jokrar har varit dåliga och tråkiga men Adrian kom in, alla tjejer ville ha honom, han vill
Programmet dog med hans inträde. Jag vet att jag antagligenär ensam om att tycka detta
men så får det vara

Tror du har en liten poäng där. Dock så gillar jag Adrian 😅
Bannlyst
Spelet är öppet h2h vem lämnar först, Emelie lr Nardos?
Ska man in och betta ifall Emelie lämnar
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay. Jag förstår. Men hon har ju sagt till både Joel och Nardos att hon är tokintresserad av Officeren. Senare sade hon till Tanja och Steph att hålla sig borta när alla fnissade när han kom in och de andra skulle lägga in en stöt. Så då respekterade de Emelie och gick inte på Officeren. Så det är ju inte så hemligt för en del. Men jag fattar vad du menar, hon vill att han skall jaga och på det sättet få bekräftelse. Är vi på samma plan där?

Kom dock ihåg att när Madde råkade avslöja att hon var intresserad av Adrian sa Emelie att intresset har ändrats. Emelie är förvirrande
Medlem
Den enda i huset som har chans mot Tanja är Katti. Bealive it or not !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Problemet med Emelie är att HON har inte suttit rakt ut det hon känner för AD utan då sitter Joel eller ngn annan jäkel där utan att hon har den möjligheten, Sedan så visst hon försöker till allla buds medel men hon lyckas inte just pga ovannämnda Joel är ett bra störnings exempel!

Joel eller ingen Joel, i huset eller utanför..jag tror inte Emelie är tjejen som säger rakt ut när hon har känslor för någon. Rädslan för att bli nekad o hennes osäkerhet skulle inte tillåta det.
Men det är ju bara min åsikt..
2021-03-23, 23:27
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
men så får det vara
De får kasta in en till snubbe som tjejerna kan få svansa efter. Det rosa sovrummet är så konstigt när Nardos, Emelie och Madde vill ha honom samtidigt som han inte vill göra något i huset.
2021-03-23, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Vad gavs det för råd? Är upptagen att se Emelies gråtande i sovrum 2. 😂
Enda jag hörde var ”hur man swipa och när han frågade dom andra om dom kunde gissa vad hans (quote) var på hans sida” då drog jag på skämskudden och bytte kamera, pallar inte se sånna där pinsamma frågor..
2021-03-23, 23:28
Medlem
pukkas avatar
Citat:
men så får det vara

Huset hade varit bättre om katti och steph åkte först. Jesper och Pontus var huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in