2021-03-24, 00:29
Medlem
När släpps avsnitten? Är det värt att sitta uppe för att invänta avsnittet eller ska man bara gå och lägga sig?
2021-03-24, 00:31
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Kul med omväxling, att det är i Sverige istället för Söderhavet.

Nej det är så in i helvete tråkigt så man inte orkar se på skiten just av bara den anledningen.

Såg bara först avsnittet och tyckte att 50% av charmen försvann direkt när man såg den gråa blöta skogen.

I söderhavet så hade man åtminstone chans till att 1, bada i förhoppningsvis lite varmare vatten, 2, få lite värme om nu solen tittade ut - och energi av ljuset. Och 3, man fick som tittare lite feeling för det, men det här?!
2021-03-24, 00:34
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurrunge
Det roligaste hittils var när Ludvig sa att han trodde att Hayes skulle haft mer råstyrka än vad han hade! Och Hayes blev skitsur. Har man tränat kampsport hela livet och är kungfu-mästare och jättestor, borde man kunna släpa iväg en tanig 20-åring kan man tycka.. istället sträcker man båda benen och får åka iväg med läkare.. men men, han kanske kommer tillbaka.

Intressanta funderingar i tråden annars, uuundrar vad dom ska betala med på auktionen?? Och liknande, längtar efter att få läsa vidare imorgon..

Har man fått reda på att det var en sträckning? Logiken tyder på att det är knäna som fick stryk då han var så pass "smart" att tvärstanna sina 130+ kilon i en spint.
2021-03-24, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrboojingle
När släpps avsnitten? Är det värt att sitta uppe för att invänta avsnittet eller ska man bara gå och lägga sig?
Kl. 02.00 varje dag måndag-torsdag och söndag.
2021-03-24, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Jag hoppas att Joanna inte Swicer sitt lag.

Jag hoppas Joanna swicchar ut deltagar en efter en
2021-03-24, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Har man fått reda på att det var en sträckning? Logiken tyder på att det är knäna som fick stryk då han var så pass "smart" att tvärstanna sina 130+ kilon i en spint.

Vet inte om jag kallar det där för att tvärstanna direkt. Hayes tror han kan leva på gamla meriter och Youtube klipp och då går det sådär.
2021-03-24, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Det tråkigaste som finns är en pakt som bildas innan programmet ens börjat och som sedan pågår fram till finalen och som är omöjligt att bryta - som kvinnor mot män t ex (vilket brukade vara en populär variant i Sverige förut) eller gamla mot unga och liknande. Det är för att bryta sånt som man måste införa vissa twister men i Sverige gör man det tyvärr helt slumpmässigt med jokrar och mullvadar osv som skapar en orättvis spelplan då spelare kommer in med olika förutsättningar. Säsongen med Clara Henry var helt extrem då de stoppade in nya och utvilade spelare halvvägs in i programmet.

En twist som de dock borde ha för att få stopp på den här tråkigaste formen av paktande är flera immunitetsidoler som måste spelas INNAN rösterna läses upp, minst en aktiv immunitetsidol per lag, och eventuellt som bara gäller ett visst antal veckor. Det uppmuntrar intressant strategi då folk är tvingade att komma ut ur sitt skal och ett mer intressant socialt spel där de i bästa fall inte bara röstar ut förutsägbara spelare som är svaga, gamla, kvinnor eller allmänt irriterande.

Tänker mer att twisterna är till för att de svaga, gamla, kvinnor eller allmänt irriterande inte ska kunna gadda ihop sig allt för mycket för att rösta ut de starka och värdiga.

Nu kommer det iofs. inte bli något skräp som vinner i år för orkar man sex veckor på en norrländsk o så är man per automatik stark och värdig

Men vad jag saknar palmer och värme
2021-03-24, 06:36
Medlem
TV4 verka tappat konceptet

Fick för mig att Robinson var ett svällt program, med som
mål att överleva vad naturen kan ge .. Inte Buffé Robinson

- Korv & Bröd redan efter Dag 4?
(gårdagens avsnitt)

Hej & Hå här är vi alla glada och trevliga = PK & Helylle hela bunten

Är detta Wild Kids?
2021-03-24, 07:05
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Vet inte om jag kallar det där för att tvärstanna direkt. Hayes tror han kan leva på gamla meriter och Youtube klipp och då går det sådär.

Kanske inte, kan ha missbedömt när hans ena ben "vek" när han stannade upp vid säcken.
2021-03-24, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
TV4 verka tappat konceptet

Fick för mig att Robinson var ett svällt program, med som
mål att överleva vad naturen kan ge .. Inte Buffé Robinson

- Korv & Bröd redan efter Dag 4?
(gårdagens avsnitt)

Hej & Hå här är vi alla glada och trevliga = PK & Helylle hela bunten

Är detta Wild Kids?

Fast det är rätt annorlunda att vara nere i söderhavet med massa kokos etc i jämförelse med Svenska skogen med några få lingon, blåbär och där majoriteten av djuren är fridlysta typ hahah såklart de måste ha lite bränsle...men väljer ändå programmet ensam i vildmarken (som dock utspelar sig i Norge men ändå) flera gånger om än årets Robinson dock.
Senast redigerad av Shieldhero 2021-03-24 kl. 07:50.
2021-03-24, 07:59
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Tova-Sophia bl.a

Du har missat att det där är en som föddes som Pär?
2021-03-24, 08:17
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyyko
Var bajsar och kissar de? Gräver de ner avföringen?

Försvarets gamla skittunnor av kartong eller liknande är ett hett tips. Skull inte förvåna mig om det står rejäla bajamajor utplacerade en bit bort. Finns ju till och med privata stugor på ön.

Hur skulle det se ut efter ett tag om alla deltagare och filmteamet sket runt omkring i skogen? Tror inte Haparanda kommun skulle gilla det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in