2021-03-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryggmastaren1
Jag ser kungen som en given kandidat till sommarpratare 2021 i P1.
Knullkungen Lambertz äger.

Han har ju redan sommarpratat. Man borde lyssna om det om det nu finns sparat nånstans. Lär finnas en o annan godbit, speciellt utifrån vad som nu hänt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bryggmastaren1
Haha, vore ju helt fantastiskt.

Ja den som lever får se.
Citera
2021-03-23, 23:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Man har topsat honom väl? Så han inte gjort sig skyldig till fler eller andra brott.

Vilket brott har han begått? Han är fälld för nada!
Citera
2021-03-23, 23:24
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det är denna men någon i tråden förnekade att detta skulle vara EA tidigare, låter som denne hade fel alltså:
https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv
Så det där är EA? Eller babblar de om fel klipp i artikeln?
Citera
2021-03-23, 23:24
Medlem
Mer.info.007s avatar
GL bjuder på påskmiddag med ny tjej och alkohol.
Citera
2021-03-23, 23:27
Medlem
Citat:
Kanske med lammkött?
Citera
2021-03-23, 23:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Vårt rättssystem är helt åt helvete. En kuksugerska av högsta rang försöker kliva i hierarkin genom att suga av en 70 årig gammal gubbe, inser att hon inte kommer få några fördelar av det, och anmäler honom för våldtäkt.

Åt helvete med både Göran och horan. Det här är varför västvärlden är påväg åt helvete, det finns ingen moral kvar, och vårt samhälle har blivit helt gynocentriskt. Kvinnor i makt är ett recept för katastrof.

Hear, hear. Men vad fan ska vi göra åt saken. Det är fanders och det lär fortsätta vara så.
Citera
2021-03-23, 23:29
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det är denna men någon i tråden förnekade att detta skulle vara EA tidigare, låter som denne hade fel alltså:
https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv

Så det var alltså hon på filmen ändå.

Men att filmen fick Lambertz friad, det begriper jag inte riktigt:

Citat:
Stoppa Pressarna kan nu avslöja att Lambertz-kvinnans hemliga sexfilm friade det tidigare justitierådet.
– När jag fick höra vad hon hade gjort blev jag alldeles lugn, berättar Göran Lambertz.

https://stoppapressarna.se/svenskt/hemliga-sexfilmen-som-friade-goran_lambertz-0
Citat:
Flera gånger under filmen tittar kvinnan in i kameran på ett sätt som kan uppfattas som både utmanande och skälmskt.
– Just den här sekvensen vet jag att åklagarsidan var mycket bekymrade över, säger källan.
Citera
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Kunde inte ha sagt det bättre själv. Det har varit många rättsfall uppe nu som understryker att läget är åt helvete. Det finns ju ingen rättssäkerhet kvar!

PS. Snygg avatar!

GL är själv medskyldig till att ha försämrat rättssäkerheten. Genom sitt stöd för att peka ut oskyldiga män som våldtäktsmän, sitt stöd för samtyckeslagen.
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Så det där är EA? Eller babblar de om fel klipp i artikeln?

Det påstods tidigare i tråden att detta var EA men det förnekades av andra. Nu nör Stoppa Pressarna skriver om det låter det som detta är EA,

Citat:

Med tanke på hur många kvinnor som vill ha Lambertz nu blir det nog gruppsex med ett gäng kvinnor samtidigt.
Citera
2021-03-23, 23:30
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hear, hear. Men vad fan ska vi göra åt saken. Det är fanders och det lär fortsätta vara så.

Det vi upplysta, som förstått problemen, kan göra är att sluta bidra till den här jävla cirkusen. Helst flytta utomlands och betala skatt i ett vettigare land, eller åtminstone minimera den svenska statens skatteintäkter och samtidigt bo utomlands (möjligt för desto fler tack vare fler som jobbar hemifrån i samband med förkylningen).
Citera
2021-03-23, 23:31
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-

Stoppapressarna gör många viktiga avslöjanden. Men de har inte alltid rätt.

Exempelvis pekade de felaktigt ut en kvinna som den prostituerade Paolo Roberto köpt sex av.
Citera
2021-03-23, 23:31
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-

Ja det är förstås en undanflykt av åklagaren, hon kan rimligen inte mena att tjejer i porrfilmer inte kan bli våldtagna. Orsaken är alltså att EAs bakgrund som hon kände till kom ut i media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in