2021-03-23, 23:14
Medlem
Qualatexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Tyvärr är GLs anseende nära noll så utsikterna att hans bok ska kunna ställa något till rätta är dessvärre lika stora.
Du har så rätt. Tyvärr.

Jag såg få tecken på skam under hans första publika uppträdande.
Citera
2021-03-23, 23:15
Medlem
Mer.info.007s avatar
Jag tyckte också han såg fräsch ut när han kom ut, kanske för att han inte druckit på några veckor, eller hur länge han satt. Det ståd att GL hjälpte henne med studier inte med förtalsmålet.
Citera
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
Nummret är fortfarande kopplat till Swish.

Då kan man skicka meddelanden till henne och bjuda ut henne på en dejt, swisha bara en krona och skriv ett meddelande, lycka till!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Fighting fit, som man säger på engelska.
Lambertz är full av energi. Han anser sig blivit utsatt för en oförrätt utan dess like; där rättsystemet har unikt svikit honom.

Presskonferensen var pinsam. Sverige anno 2021, när journalisterna har anammat det Marxistiska språkbruket: ”Maktförhållande”, ”beroendeställning”; och ”utsatt”.

Om Lambertz inte varit så självcentrerad, så hade han insett att han själv bär stor skuld till den feministiskt aktivistiska myndighetsutövning som plågat svenska män under många år.

Det Lambertz utsatts för är inte ett dugg unikt, bara han själv tror det.
Han har nu skrivit en självömkande bok i häktet.

Jag hoppas han har inkluderat en ursäkt till Sveriges män och samhällsbyggare, för detta vrak till system han bidragit till.
Men jag tvivlar på det.

Idiot.
Ja och ja. Högst osannolikt är det, att GL själv inser att han i högsta grad är medskyldig till det åsanissemarxistdrivna förfallet för den svenska rättsstaten. Brita SundbergWeitman krävde den (gamla) staten åter, för cirka 45 år sedan för övrigt!!

Det kan man aldrig ta ifrån GL nu; självklart ska han köra fighten mot vänsterflummandet med blanka vapen nu.
Vi är många, som intresserat kommer att åse det hele!
Citera
2021-03-23, 23:16
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Fittan Lambertz måste väl ändå vara den sista som ska öppna käften gällande att rättsapparaten havererat? Har han ingen skam i kroppen? Han borde verkligen ligga lågt. Inte minst eftersom han fortfarande kan betraktas som skyldig, utifrån hans egen logik.

Han satt frihetsberövad i nästan två veckor och gnäller direkt efter kompensation. Ska stämma staten osv. Hur länge satt inte Quick frihetsberövad pga en havererad rättsprocess, där Lambertz var direkt delaktig? Han fick absolut noll skadestånd för de år som blev stulna från hans liv. Och ja, Quick var själv delaktig, men han var också psykiskt sjuk samt extremt övermedicinerad.
Citera
2021-03-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
I dagens AB skriver feminazi "Det är ändå ödets ironi att Göran Lambertz, av alla människor, hamnade i en sådan här soppa", Åsa Linderborg.

Jaha ödets ironi var det när den gravt förvirrade stollen GS igen vägrade lyssna på omgivningens signaler. Vilket öde, hon hade väl kastat tärning på husnummer och vips kom hon in i huset nästan naken en julafton när fromma grisen GL skar upp skinkan. Feminazi är verkligen manipulativa när de skyddar sin sekt!
Vem är vem som satt på vad? Aj då, stollen GS skall vara GL åtminstone!

Sen omvärderar jag glatta och oskuldsfulla "juridik studentskan" efter dagens "hemma hos mej" intervju då studentskan plötsligt och äntligen fick ett ansikte som stått sig väl under 71 år och duger gott än i dag. Inte visste jag att GL kunde vara så ungdomligt romantisk charmig när han blivit pensionär med levande ljusstake i hemmet! Det är inte bara jag som blandat ihop "vem är vem" i denna feminazi soppa.

Enklare att följa nya "ROVDJURET" om Harvey Weinstein dramat på svt play. Vilka bra journalister det finns i usa när det passar att berätta fakta. I Sverige är det bara flashback och liknande som har egna tankar men utan bilder som på svt play.

Tycker att GL härmed är välkommen in i värmen igen efter dagens enkla raktpåsak intervju om rödbetan och tomten som äntligen möttes. Rollerna omfördelades efter tolvslaget så att GL blev påsatt och studentskan fick ta för sig av det dignande julbordet. Allt väl till slut!
Citera
2021-03-23, 23:18
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Stoppa Pressarna ska nog ha stor kredit men Flashback har medverkat till stor spridning av deras uppgifter så det kan ha påverkat ja. Lambertz advokat var dock tidigt ute med att prata om EAs bakgrund, oklart hur han fick fram det.
Han visste om det innan denna tråd. Så fort han hade namnet EA så var det rimligen en smal sak.
Citera
2021-03-23, 23:19
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
https://stoppapressarna.se/svenskt/hemliga-sexfilmen-som-friade-goran_lambertz-0

Någon som har länk?

Det är denna men någon i tråden förnekade att detta skulle vara EA tidigare, låter som denne hade fel alltså:
https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv
Citera
2021-03-23, 23:20
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
https://stoppapressarna.se/svenskt/hemliga-sexfilmen-som-friade-goran_lambertz-0

Någon som har länk?

Kan detta verkligen stämma?

Citat:
HEMLIGA SEXFILMEN SOM FRIADE GÖRAN LAMBERTZ

En total överraskning.
Stoppa Pressarna kan nu avslöja att Lambertz-kvinnans hemliga sexfilm friade det tidigare justitierådet.
– När jag fick höra vad hon hade gjort blev jag alldeles lugn, berättar Göran Lambertz.
Citera
2021-03-23, 23:21
Medlem
Mer.info.007s avatar
Man har topsat honom väl? Så han inte gjort sig skyldig till fler eller andra brott.
Citera
2021-03-23, 23:21
Medlem
Moruroas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Är det någon här som är 100% säker på vem "brottsoffret" är?

Ja, alla utom du.
Citera
2021-03-23, 23:22
Medlem
GL och MÄ har såklart planerat detta tillsammans. En bok som kommer inbringa ansedlig summa pengar. 50/50 och båda går ut som vinnare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in