Citat:
Ursprungligen postat av
shivashambo
I dagens AB skriver feminazi "Det är ändå ödets ironi att Göran Lambertz, av alla människor, hamnade i en sådan här soppa", Åsa Linderborg.
Jaha ödets ironi var det när den gravt förvirrade stollen GS igen vägrade lyssna på omgivningens signaler. Vilket öde, hon hade väl kastat tärning på husnummer och vips kom hon in i huset nästan naken en julafton när fromma grisen GL skar upp skinkan. Feminazi är verkligen manipulativa när de skyddar sin sekt!
Vem är vem som satt på vad? Aj då, stollen GS skall vara GL åtminstone!
Sen omvärderar jag glatta och oskuldsfulla "juridik studentskan" efter dagens "hemma hos mej" intervju då studentskan plötsligt och äntligen fick ett ansikte som stått sig väl under 71 år och duger gott än i dag. Inte visste jag att GL kunde vara så ungdomligt romantisk charmig när han blivit pensionär med levande ljusstake i hemmet! Det är inte bara jag som blandat ihop "vem är vem" i denna feminazi soppa.
Enklare att följa nya "ROVDJURET" om Harvey Weinstein dramat på svt play. Vilka bra journalister det finns i usa när det passar att berätta fakta. I Sverige är det bara flashback och liknande som har egna tankar men utan bilder som på svt play.
Tycker att GL härmed är välkommen in i värmen igen efter dagens enkla raktpåsak intervju om rödbetan och tomten som äntligen möttes. Rollerna omfördelades efter tolvslaget så att GL blev påsatt och studentskan fick ta för sig av det dignande julbordet. Allt väl till slut!