Citat:
Vaddå tjejen kunde gått på krogen istället??!
Nu var det ju just GL som den nu riksökända tokan hade satt klorna i!!
HAN skulle rädda henne i hennes rättshaverigöranden, i svensk domstol. Varför inte då fira julen där i uppsala??
Utan istället åka ner till Lund, som ett exempel?
Det äär redan konstaterat nu; EA har begått ett elementärt Corona-restriktions-brott, genom att öht besöka GL i hans hem! Skändligt, mot en skranglig 71-åring!
Svenskt rättsväsende begår f.ö. förtalsöverträdelser, lite då och då....
Nu var det ju just GL som den nu riksökända tokan hade satt klorna i!!
HAN skulle rädda henne i hennes rättshaverigöranden, i svensk domstol. Varför inte då fira julen där i uppsala??
Utan istället åka ner till Lund, som ett exempel?
Det äär redan konstaterat nu; EA har begått ett elementärt Corona-restriktions-brott, genom att öht besöka GL i hans hem! Skändligt, mot en skranglig 71-åring!
Svenskt rättsväsende begår f.ö. förtalsöverträdelser, lite då och då....
------------------------
Tack för den
Det är enligt mig så att Fysisk attraktion med efterföljande skeenden ...Brukar vara mellan jämnåriga
ungefär Jag har inte kollat ..så noga men en " Fotomodells " pingla har vad jag känner till andra kavaljerer. i Normalfallet lite längre killar med breda axlar ..egen firma osv osv ..Idrottsaktiva kanske. Sportvagn är man i zonen
Visst kan den vara så att äldre herrar med status kan vara " Lucky with the ladies " ligga bra till hos damerna men då är vi mer inne på ev hitta en Sugardaddy ... kan ju hända men jag tror inte det har hänt här
Varför gör jag inte det ..? jo man har ingen Sugardaddy om man Polisanmäler .. Går ju inte Casha in så lätt..
Så de andra kvinnor som lägger sig i Vinnarhålet för nästa Romantiska kväll hos GL
Bör nog Studera vad Geijer och Kapten Klänning höll på med .. För att inte säga var Kapten Madsen höll på med.
Behöver inte skriva vad hemskt som kan hända , men Kapten klänning satt väl med sin feta Håriga röv på tjejernas ansikten.
Man kan inte veta vad som skett eller hur hemskt det har varit
En utredning involverade en Utsatt kvinna + Sveriges högste jurist med Bästa advokaten
Skött med korkade Åklagare och feministiska Rödstrumpa kvinnor .. som utredare Det visade ju Geijer när han drog hela gänget runt vid näsan --- ledande tidningen fick betala skadestånd trots dom hade rätt. Killar som kan forma verkligheten det är därför Offentlighet hjälper
För jä..n i våld tjejer styr klart därifrån Annars kan ni ha en hårig sexualsadists stjärt i ansiktet
Har hänt förr...