Citat:
Ursprungligen postat av
Jannebigplay
Jag som har sett alla säsonger av Survivor och några av Survivor AU har en fråga till dig. Är detta värt att titta på? Jag har bara suttit och blivit frustrerad varje år när jag har tittat på Robinson då de just som du säger, försöker med konstiga twister och överraskningar eller jokrar istället för att satsa på det sociala spelet.
Om du menar den svenska har det ju bara gått tre avsnitt men jag skulle säga att det inte är värt att titta på. Verkar vara ganska dåligt castat dessutom.
Micke som vann förra (?) säsongen måste varit den mest ovärdiga vinnaren någonsin. Han sökte inte ens in till programmet. Hade som mål att inte åka ut först. Var med i den pakt som blev utröstad utan att ens byta sida utan bara inväntade sitt öde. Vann två "individuella tävlingar, den ena var matätartävlingen som halva laget hjälpte honom med. Den andra när Christoffer "fuskade" genom att ge honom rätt kombination. Han blev inte utröstad för att han var en jäkla sopa som inte var bra på något förutom att laga mat och vara snäll. Visst, han vann sista tävlingen, helt själv dessutom.
Gillar ju konceptet de har i survivor att man ska övertyga juryn om att man är den mest värdiga vinnaren i finalen. Dock tror jag inte alls det skulle gå hem i svenska då allt bara skulle handla om hur ädel man varit istället för som i usa/aus, där det gäller att ha ljugit bäst haha.