2021-03-23, 18:34
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Pedram ser ut som Bilbo

Lär vara peruken som prydde Samis hjässa när han fick vara Amor
2021-03-23, 18:34
Medlem
Mouchinos avatar
Nej orkar inte, Pedram är så pricken lik Thomas Di Leva
2021-03-23, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Vilken liten individ du är.. Du måste haft en tuff uppväxt va? Fint av dig att du har åsikter, men du kan nog logga ut för dagen. Gå en promenad vetja, träffa lite människor.

Corona did you good.

Det är kanske bättre att du väljer ett annat forum för här råder det yttrandefrihet. Du får helt enkelt rannsaka dig själv för det är du som har problem.
2021-03-23, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att lite av anledningen till att Pedram får immunitet varje vecka är för att folk är halvt rädda för psychoblicken och hans kassa humör. Man märkte att folk knappt vågade ge frågan till honom i klassrummet t.ex. För husfridens skull ger de honom den. Och så fort han får makt att ge bort en immunitet så kommer Judith sitta säkert. Vi kommer aldrig få ut någon av dem

Känner exakt så jag oxå!
Jag är rädd att vi kommer få dras med dem ett jävla tag framöver.

Nu måste jag ta en paus o springa av mig ilskan. Helvete vad arg jag är! 😡😡😡
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att lite av anledningen till att Pedram får immunitet varje vecka är för att folk är halvt rädda för psychoblicken och hans kassa humör. Man märkte att folk knappt vågade ge frågan till honom i klassrummet t.ex. För husfridens skull ger de honom den. Och så fort han får makt att ge bort en immunitet så kommer Judith sitta säkert. Vi kommer aldrig få ut någon av dem

Säg inte så det vore guld om dom fick börja nominera varandra med poäng i bikten som det var på den gamla BB-tiden. Ingen vet vem som gett 1 och 2 poäng och man får inte prata om det. Då skulle vi tittare få se vad de egentligen tycker om varandra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ett jävla klagande på Simon här!
Han gjorde en fair tävling och Pedram vann. Deal with it. Finns värre personer därinne som jag hellre vill se lämna. Om han hade låtit Steff vinna så hade ni gråtit över det!

precis som jag sa han kunde knullat hela huset mn valde en rättvist tävling
Medlem
Mouchinos avatar
Fan så jag önskar att Pedram gör bort sig och börjar kasta grejer eller gå loss som en galning i huset så han åker ut med huvudet före.
2021-03-23, 18:37
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, tyckte det stod ut med Joe ?
Ett decennium senare.

Fan in med Joe igen, tror aldrig jag skrattat så mycket åt en deltagare
Han var ju faktiskt inne en kort stund förra året
2021-03-23, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon

Lär vara peruken som prydde Samis hjässa när han fick vara Amor

Får se om det finns kvar någon amorspil i håret där

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej orkar inte, Pedram är så pricken lik Thomas Di Leva

Det är något med den taskiga hållningen...
2021-03-23, 18:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Känner exakt så jag oxå!
Jag är rädd att vi kommer få dras med dem ett jävla tag framöver.

Nu måste jag ta en paus o springa av mig ilskan. Helvete vad arg jag är! 😡😡😡

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Säg inte så det vore guld om dom fick börja nominera varandra med poäng i bikten som det var på den gamla BB-tiden. Ingen vet vem som gett 1 och 2 poäng och man får inte prata om det. Då skulle vi tittare få se vad de egentligen tycker om varandra.

Nu sitter Judith och förbereder honom för sin immunitet.. Tjatar och frågar om "lärarens fru"
Så genomskinligt. Ja visst blir man förbannad att hon glider fram på räkmacka vecka efter vecka fastän så många av oss tittare in klarar av att se henne längre.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Tyckte det var så roligt att se reaktionerna i huset efter att Pontus åkte ut. Tanja gjorde stora ögon.

Yep. Han var så extremt populär i huset så de trodde att han även är det utanför.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
precis som jag sa han kunde knullat hela huset mn valde en rättvist tävling

Men nu är ju Pedram med i bilden och ska bestämma så vi få se hur länge rättvisan får styra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in