Bättre nu att vi gläds med Pedram, än snackar en massa skit om honom.
Bara acceptera att han är kvar i 2 veckor.
Ut med Joel!!!! Han är tramsigare än Pontus och Tess ihop!!!!
Haha, tyckte det stod ut med Joe ?
Ett decennium senare.
Jag håller inte med, tänker att de har väldigt stora möjligheter att påverka oss tittare i denna tävling genom att vara sköna typer så egentligen den mest rättvisa gren de kan ha för BB-konceptet. Gäller ju bara en immunitet dessutom till skillnad mot hockeyn där tre st satt säkra direkt på enbart Adrians insats.
Ja du kanske har en poäng i det. Kändes bara som att det inte blev en tävling. Bara bolibompa. Men detta kanske är bra ändå. Jag är inte den som är den, jag kan ändra åsikt när jag får bra förklaring för det. Får fundera lite på vad jag tycker en gång till nu 😂
Jag tror att lite av anledningen till att Pedram får immunitet varje vecka är för att folk är halvt rädda för psychoblicken och hans kassa humör. Man märkte att folk knappt vågade ge frågan till honom i klassrummet t.ex. För husfridens skull ger de honom den. Och så fort han får makt att ge bort en immunitet så kommer Judith sitta säkert. Vi kommer aldrig få ut någon av dem
Ett jävla klagande på Simon här!
Han gjorde en fair tävling och Pedram vann. Deal with it. Finns värre personer därinne som jag hellre vill se lämna. Om han hade låtit Steff vinna så hade ni gråtit över det!