2021-03-23, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaschbacks
Kolla i några tjejgrupper på Facebook.

Nej jag hittar inget de verkar privata
Citera
Medlem
Ksenia74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Tingsrätten undersöker dock inte MÄs bakgrund men det ska åklagaren göra. Att åklagaren backar nu beror bara på att MÄs bakgrund har grävts fram av Stoppa Pressarna, åklagaren hoppades väl på att kunna mörka detta för att få till en fällande dom.

Hade en vanlig svensson blivit utsatt för EA skulle han sannolikt blivit dömd till fängelse på denna svaga och fabricerade bevisning. Vi saknar rättssäkerhet för män i sexualmål.

Men hennes bakgrund har noll att göra med detta fallet hon kan ha mördat någon innan men det ska inte spela någon roll det är bedömningen i detta ärende som gäller. Enligt dig kan aldrig en kvinna som anmält för två eller tre våldtäkter innan där det blivit friande dom aldrig bli våldtagen ?
Citera
Medlem
Asmodeusvults avatar
Var kan man se hela presskonferensen?
Citera
Avstängd
tomyhockeys avatar
demokratin har segrad ännu en gång så har stalin ägt domstolar. dra åt helv när skall folk gå ut på gator och protestera mot stalin styret.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Ja ja häng inte upp dig mer på det. Jag svarade bara att 15 dagar är inte lite för att låsa in och isolera på svaga grunder.
Men nu pratade jag ju inte om grunder, utan om hur det är att vara isolerad i allmänhet.
Senast redigerad av swimmingpool 2021-03-23 kl. 18:31.
Citera
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Lyssna på den här åklagaren. Alltså inget förtroende för denna klantarsel till åklagare. Denne kommer vi inte se mer i några profilerade fall.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/goran-lambertz-slapps-ur-haktet

Jag tycker Lambertz har långt mer sex appeal än henne och då är jag ändå en man.

/Provokatör
Citera
2021-03-23, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Göran kommer anmäla EA. Hon är körd och Marianne Östlund kommer inte hjälpa henne. Marianne har nog blockerat EA:s nummer 😂

Skrev detta kl halv fyra. Snacka om att media och flashback är sena.
Citera
2021-03-23, 18:29
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Tingsrätten undersöker dock inte MÄs bakgrund men det ska åklagaren göra. Att åklagaren backar nu beror bara på att MÄs bakgrund har grävts fram av Stoppa Pressarna, åklagaren hoppades väl på att kunna mörka detta för att få till en fällande dom.

Hade en vanlig svensson blivit utsatt för EA skulle han sannolikt blivit dömd till fängelse på denna svaga och fabricerade bevisning. Vi saknar rättssäkerhet för män i sexualmål.

Japp. Hade detta varit första våldtäktsanmälan och det kanske var snickaren Lasse eller halvkriminelle Muhammed det hade handlat om så hade det i vart fall gått till åtal.

En av anledningarna till att det var katastrof med den s k samtyckeslagen. Högre risk att kallblodiga våldtäktsmän går fria att att det blir fler och fler misslyckade fylleknull som går till åtal istället.
Citera
2021-03-23, 18:29
Medlem
Lambertz ”.....en som förmodligen saknar intellektuella utmaningar från förr. Skulle inte förvåna mig om han tänder till lite av det som händer nu”.

Citerar en klok skribent från 11 mars. Nu trivs han (Lambertz) som fisken i vattnet.
Citera
2021-03-23, 18:30
Medlem
Nu borde man få skriva ut hennes namn för nu är hon anmäld av Göran Lambertz. Det han har på henne kommer få denna tråd att gå i spinn.
Citera
2021-03-23, 18:30
Medlem
Hon borde få samma straff som normalstraff vid våldtäkt är.

Fyfan vad lågt att ljuga alltså.
Citera
2021-03-23, 18:31
Medlem
Elegwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnivStina
Har du möjlighet att ta en dump på bilderna? Kommer fan inte in på länken

https://mega.nz/folder/Q891CKZR#iYzM4OTGzTgxXkEb8QE5-g

Bilderna i slutet har nog ingen visat tidigare. Hittade dem undangömda på exmakens hemsida
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in