Citat:
Ursprungligen postat av
FedupFlorence
Jag blir rätt störd av Clea Sangborns uttalande av två skäl. Dels att hon här underförstått bekräftar att EA varit utsatt för upprepade övergrepp trots att inget brott enligt hennes eget rättsväsende är begånget. Det andra jag stör mig på är hennes syftning bl a hit, som ett mästrande mot folket där många enskilda här faktiskt är juridiskt kunniga och många besitter ett sunt förnuft vi anser kan falla bort i den juridiska formuleringen. Att ropa
Konspirationsteori! till varje kritik börjar bli tröttsamt. Att vi reagerar på det spel vi betalar högt för är sunt för ett samhälle.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KyG61E/goran-lambertz-slapps-ur-haktet
Tycker inte det är helt obefogat att yttra sig
Dels är det frågan om ett Korrupt rättsväsende i största allmänhet ( F kassan osv )
Dels är det ett Korrupt rättsväsende som GL Skyddat ( Quick )
Dels är det rätt mycket som pekar åt att det är ett Rasistiskt rättsväsende ( Zigenare listor )
Dels är det ett Politiserat rättsväsende där Domare + RIPO chef utnämns av Partiet
i väsentligen en Enpartistat
Vidare är det så att sista ordet är inte sagt i detta JK + JO kan inte ducka .. gå i Skydd..
Så dom är en smula i Utanförskapet som glömt bort att det är inte Partiet eller Domstolarna som bestämmer i en demokrati utan det är FOLKET .. .. Ju fortare dom Återanpassas till samhället
Ju mindre risk är det att Judarna eller ngn annan får " Sonderbehandlung " igen blir tvål..
Samhället väntar ännu sedan kriget på att ngn Sosse pamp eller Parti koryfé annars åker in
Tveksamt att det fanns i Sovjetunionen ens ....