2020-11-30, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Gick in på Ica för någon dag sen och när jag kom ut så var det en tjock, vit fet jävla strimla rakt över huvudet på mig i samma linje som jag gick in (och ut)

Antar att aliens kan hoppa ner i strimlan flera hundra meter ner till mig eftersom det blockerar solljuset och då möjliggjorde deras närvaro eventuellt . För blev riktigt jävla arg och negativ efter inombords senare på kvällen

Switchade iaf mer i medvetandet än vanligt. Blir alltid så när de sprejar ..
Från det att "de" spreja till det att du kan andas in det, dröjer det flera dagar, tillochmed veckor. Att du blev "riktigt jävla arg" beror på något helt annat.
Citera
2020-12-08, 07:24
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag tror inte det.

Vad skulle det vara för ämne, och vad är motivet?

Ämnet får inte förstöras vid de temperaturer som råder i en jetmotor. Det får inte heller påverka flygplanets prestanda.

jaja... ämnet är cyanid eller ddt lite beroende vad organisationen bakom vill få oss att förstå.

Detta ämne sprutas ut av spionflygplan som en demonstration inget farlig i så små doser på stora områden däremot jobbigt att bevisa.

Se det som en uppvisning eller demonstration.
Citera
2020-12-08, 07:29
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
jaja... ämnet är cyanid eller ddt lite beroende vad organisationen bakom vill få oss att förstå.

Detta ämne sprutas ut av spionflygplan som en demonstration inget farlig i så små doser på stora områden däremot jobbigt att bevisa.

Se det som en uppvisning eller demonstration.

Vad är vitsen med en uppvisning som inte kan uppfattas?
Citera
2020-12-08, 07:30
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Vad är vitsen med en uppvisning som inte kan uppfattas?

vet ej. ska fundera på det.
Citera
2020-12-08, 07:33
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
vet ej. ska fundera på det.

Börjar du inte att fundera i fel ände nu? Verkar som du utgår från att dessa sprayning pågår, och sen försöker hitta anledningen till den.
Citera
2020-12-08, 07:34
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Börjar du inte att fundera i fel ände nu? Verkar som du utgår från att dessa sprayning pågår, och sen försöker hitta anledningen till den.

både och om man får be..

vet ej anledningen till varför man sprayar i luften.

Du verkar tro att sprayningarna är hittepå och att jag försöker täckmantla detta med k-strimmor vilket man inte gör.
Senast redigerad av Bertil85 2020-12-08 kl. 07:37.
Citera
2020-12-08, 07:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
både och om man får be..

vet ej anledningen till varför man sprayar i luften.

Men nu utgår du ju från att sprayning sker. Det är ju t ex ingen som mätt upp förhöjda halter av DDT eller cyanid nu.
Citera
2020-12-08, 07:42
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Men nu utgår du ju från att sprayning sker. Det är ju t ex ingen som mätt upp förhöjda halter av DDT eller cyanid nu.

Vart har dessa tester skett ?

Du fattar själv att det är svårt att bevisa att K-strimmor är blandade med farliga gaser.
Citera
2020-12-08, 07:45
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Vart har dessa tester skett ?

Du fattar själv att det är svårt att bevisa att K-strimmor är blandade med farliga gaser.

Precis. Var har tester skett som visar förhöjda halter av DDT och cyanid?

Nej varför fattar jag det? Sprider man ut något borde ju detta något gå att hitta.
Citera
2020-12-08, 07:50
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Precis. Var har tester skett som visar förhöjda halter av DDT och cyanid?

Nej varför fattar jag det? Sprider man ut något borde ju detta något gå att hitta.

Nej det var inga tester man menade bara vinkeln ut om vilka det är som styr utsläppen.
Det är demonstrerat som exempel på 70-talet en demonstration mot övriga länder.
Att detta land är stort vet vi redan. Sedan om dess riktiga verkan blev missvisande vet vi ej.
Citera
2020-12-08, 07:53
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Nej det var inga tester man menade bara vinkeln ut om vilka det är som styr utsläppen.
Det är demonstrerat som exempel på 70-talet en demonstration mot övriga länder.
Att detta land är stort vet vi redan. Sedan om dess riktiga verkan blev missvisande vet vi ej.

Va? Vad då för vinkel? Vilka utsläpp? Vilka är ’man’? Vilken demonstration? Verkliga verkan av vad? Vem syftar du på med ’dess’? Vilka menar du med ’vi’?
Citera
2021-03-23, 08:51
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Va? Vad då för vinkel? Vilka utsläpp? Vilka är ’man’? Vilken demonstration? Verkliga verkan av vad? Vem syftar du på med ’dess’? Vilka menar du med ’vi’?

Försökte med samma grej, då jag frågade Chemtrailare ifall de nu vill presentera riktiga bevis, gå och ta markprover och skicka in för analys. Ifall chemtrails fäller tungmetaller såsyns förhöjda halter,och det borde i så fall vara högintressant för allihopa. Men istället för att tänka på mänskligheten bästa blir de personligt kränkta istället. En samling äkta narcissistister som är skenheliga av bara satan

Men det var bara (Håller för öronen) LALALALALALALALA .....som svar från dessa genier.

Låt de vara i sina LALA-Land. Tids nog så tröttnar dom (Eftersom armageddon blir uppskjutet , då det inte blir intressat längre)
Senast redigerad av Opaque 2021-03-23 kl. 08:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in