2021-03-23, 03:48
Medlem
wolfiess avatar
såklart adrian ber nardos att klia honom
2021-03-23, 03:53
Medlem
Blaisens avatar
Snön kunde legat vit på taken och endast Blaisen är vaken... Nu lägger sig huset äntligen.

Joel i ensamt majestät i sin säng. Alex och Emelie i en, de skulle kunnat skeda men det kommer inte ske. Adrian väntar in Nardos och skrämmer henne så hon YLAR till. Emelie halvsätter sig upp, blänger bort i mörkret för att se vad de gör, går upp och kanske drar för drapperiet för sånt gör ju inte hennes majestät Nardos.
Madde låg som en hoprullad slädhund mitt på sin säng men sträckte ut sig raklång, mitt i sängen sen.

Emelie kan inte somna, ligger och funderar över hur allt kunde gå så snett? Hon var nära McDreamie hela kvällen men icke, hon sover med Alex? WTF han har fallerat grovt som hunk av något klara skäl, var något han sa härmokvällen.

Adrian och Nardos viskar men BB är tysta...De har dessutom fnissattack nu och hon kliar Adrian på armen. Emelie är allt annat än nöjd för Alex har börjat snarka, trots att han ligger på sidan. Adrian ska få ryggkli så han vänder ryggen mot och lägger sig närmare, kommer på att kameran ser och lägger täcket över huvudet...och fortsätter klia.

I s1 sover alla, Katti snarkar som en riktig karl, Simon småsnarkar. Sängfördelningen är som vanligt - Ponne som skulle sovit hos Judith som nu får sträcka ut sig över heeela sängen. Hur breda är de egentligen? 140 cm?

Nä, nu ger även jag upp, irriterad för att Nardos och Adrian tillåts ligga och VISKA!! BB:s små gullegrisar!
2021-03-23, 03:55
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nä, nu ger även jag upp, irriterad för att Nardos och Adrian tillåts ligga och VISKA!! BB:s små gullegrisar!
man hör ju allt dem säger
2021-03-23, 03:56
Medlem
137MGs avatar
Helt otroligt att se Nardos gå från att vägra dela säng med en kille till att ligga och klia en killes rygg och vägrar låta han flytta ur sängen.
2021-03-23, 03:58
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Helt otroligt att se Nardos gå från att vägra dela säng med en kille till att ligga och klia en killes rygg och vägrar låta han flytta ur sängen.
det är något i luften mellan dem två
2021-03-23, 03:59
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
det är något i luften mellan dem två

Börjar tro det jag också. Hade jag aldrig kunnat förutspå för tre veckor sedan.
2021-03-23, 04:01
Medlem
Citat:
Älskar att ni börjar se de också.
2021-03-23, 04:03
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
judith vill flytta adrian från nardos till det turkosa rummet dock :/
2021-03-23, 04:08
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanfanfan83
Älskar att ni börjar se de också.

Dock vet jag inte om det är en ”kärleksrelation” eller bara en stark vänskap och trygghet i varandra, likt syskon... Jag har inte bestämt mig än vad jag tror mest på
2021-03-23, 04:09
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
judith vill flytta adrian från nardos till det turkosa rummet dock :/

Jag hade inte tyckt det vore helt fel att få se hur Nardos reagerar på det
2021-03-23, 04:15
Medlem
Är bara vänskap mellan dom tror jag. Han är ju mycket äldre en henne oxå eller ?
2021-03-23, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Är bara vänskap mellan dom tror jag. Han är ju mycket äldre en henne oxå eller ?

Nardos och andrian

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in