Snön kunde legat vit på taken och endast Blaisen är vaken... Nu lägger sig huset äntligen.
Joel i ensamt majestät i sin säng. Alex och Emelie i en, de skulle kunnat skeda men det kommer inte ske. Adrian väntar in Nardos och skrämmer henne så hon YLAR till. Emelie halvsätter sig upp, blänger bort i mörkret för att se vad de gör, går upp och kanske drar för drapperiet för sånt gör ju inte hennes majestät Nardos.
Madde låg som en hoprullad slädhund mitt på sin säng men sträckte ut sig raklång, mitt i sängen sen.
Emelie kan inte somna, ligger och funderar över hur allt kunde gå så snett? Hon var nära McDreamie hela kvällen men icke, hon sover med Alex? WTF han har fallerat grovt som hunk av något klara skäl, var något han sa härmokvällen.
Adrian och Nardos viskar men BB är tysta...De har dessutom fnissattack nu och hon kliar Adrian på armen. Emelie är allt annat än nöjd för Alex har börjat snarka, trots att han ligger på sidan. Adrian ska få ryggkli så han vänder ryggen mot och lägger sig närmare, kommer på att kameran ser och lägger täcket över huvudet...och fortsätter klia.
I s1 sover alla, Katti snarkar som en riktig karl, Simon småsnarkar. Sängfördelningen är som vanligt - Ponne som skulle sovit hos Judith som nu får sträcka ut sig över heeela sängen. Hur breda är de egentligen? 140 cm?
Nä, nu ger även jag upp, irriterad för att Nardos och Adrian tillåts ligga och VISKA!! BB:s små gullegrisar!
Dock vet jag inte om det är en ”kärleksrelation” eller bara en stark vänskap och trygghet i varandra, likt syskon... Jag har inte bestämt mig än vad jag tror mest på