2021-03-23, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Flashbackare. Tack för en underbar kväll. Det är fan roligare här än BB. Alla är sköna med sina kommentarer även om jag inte alltid håller med. Ni är kul allihopa.
Om Ponne läser så har du en vän i Grodan. Är det något så hör av dig.

Godnatt Grodan! Tack för ikväll
2021-03-23, 00:57
Medlem
1754s avatar
Nu börjar det censueras hej vilt igen. Lika bra att lägga ner liven för ikväll. *Såjävlatröttpåcensur*.
2021-03-23, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Tråkigt att Ponne åkte ändå, känns mest som att det är resultatet av produktionens svartmålning av honom som icke-genuin

Nej det är tittarnas uppfattning av honom, på liven kan de inte svartmåla någon och det har de inte heller gjort I de vanliga programmen. Och har han nu varit sig själv så gick det inte hem heller
2021-03-23, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det stämmer ju också. Men Simon går ju på henne ganska hårt, att hon är flickvänsmaterial osv. Han har inte, mig veterligen, sagt det till Steph?

Nä... han har ju inte det. Sagt flera gånger att han älskar henne. Samt var snabb med att säga när hon kom ut från annexet att "jag sa att mina två bästa vänner var nära att lämna ikväll". Bästa vän... statement.
2021-03-23, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaha, Mr jag-har-ingen-typ berättar nu att han gillar blonda, blåögda med stora bröst - äkta eller fake spelar ingen roll så länge hon inte är trygg i sig själv. (Ja, han sa så). Har humor, inte gräver ner sig i jobbiga grejer - han har inte tid för sånt.

Fanns väl bara ett som stämde in på Emelie där då.. Steph borde vara mer hans typ då. Förutom drama-sidan.

Så killigt svar. Skaffa en barbara istället som bara flamsar med, är mitt tips till honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Emelie - "Analia? Amilia?"

Hahaha, hon oroade sig precis som många här i tråden för en ny potentiell Amilia-Martin-gate. HerreGUD, vilket rabalder det var!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fan vad de censurerar ikväll.

Eller hur! Störigt som fan!

Vad ylade Joel om nu?? Fick de instruktion att de ska in i s1??
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kan inte du producera skiten istället?

Simon är väl knappast någon från ”Östermalm”. Haha, Emelie är ju lite rolig när hon pratar stockholmska.

Blir så trött på inflyttade bonnläppar som rollspelar som "äkta stockholmare". De kan stå och snacka med hembyn i telefon på sin äkta, härliga östgötska, älvdalsmål, gotländska eller vad det nu är.
Sedan avslutar de samtalet, går fram till bardisken och snackar plötsligt som Åke Söderblom i nån gammal pilsnerfilm.

PATETISKT!!!

Det är till 90% dessa töntar som ger oss infödda stockholmare dåligt rykte.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Isf då ingen åkte? Vecka 1
Ja, men jag kan minnas fel. Orkar inte kolla upp fakta heller. Håller på att gå in i en dvala men lär väl vakna till av något skrik.
2021-03-23, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
<3
https://www.youtube.com/watch?v=AMT698ArSfQ

natti!
Sjukt bra låt!

Vad fan är konceptet? Vad ska ske kl 01?
2021-03-23, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, men jag kan minnas fel. Orkar inte kolla upp fakta heller. Håller på att gå in i en dvala men lär väl vakna till av något skrik.

Så minns jag också. Säkert..för nu ska de tydligen in i ett sovrum och hälsa.... Garanterat skrik coming up. I med öronpropparna
2021-03-23, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
[/b]

Blir så trött på inflyttade bonnläppar som rollspelar som "äkta stockholmare". De kan stå och snacka med hembyn i telefon på sin äkta, härliga östgötska, älvdalsmål, gotländska eller vad det nu är.
Sedan avslutar de samtalet, går fram till bardisken och snackar plötsligt som Åke Söderblom i nån gammal pilsnerfilm.

PATETISKT!!!

Det är till 90% dessa töntar som ger oss infödda stockholmare dåligt rykte.

MVH/Gnomegirl.

Hon hånar juni och för sig influenser och vill verkligen inte låtsas vara från Stockholm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in