2021-03-23, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
Haha good point, men inte ens med judith som han har noll intresse för är han på det sättet.

Sant! Men tänk på att det blåst lite kring Judith med varningar och alkoholförbud. Kanske tänker på sitt anseende
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Åh, men kära du! Ta hand om dig nu! ❤️❤️❤️Vi ska ju vara vänner i den här tråden även om det finns ett par jag inte tål.

Tror att vi är många som hängt här sedan förra året för att livet i en pandemi är helt annorlunda. Jag har enbart jobbat hemifrån i över 14 månader så har BB och tråden som lite extra sällskap. Stort kram!

<3
https://www.youtube.com/watch?v=AMT698ArSfQ

natti!
Medlem
Blaisens avatar
Jaha, Mr jag-har-ingen-typ berättar nu att han gillar blonda, blåögda med stora bröst - äkta eller fake spelar ingen roll så länge hon inte är trygg i sig själv. (Ja, han sa så). Har humor, inte gräver ner sig i jobbiga grejer - han har inte tid för sånt.

Fanns väl bara ett som stämde in på Emelie där då.. Steph borde vara mer hans typ då. Förutom drama-sidan.
2021-03-23, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Njää, jämfört med den bruna, välbyggda, erotikosande sexmaskinen Luis är han ingenting.
Jag lovar att minst 97,3% av oss svenska kvinnor vill föda Luis barn.

MVH/Gnomegirl.

Hahahah jag vet.

Oooohhhh får bånge nu igen.
Medlem
Tråkigt att Ponne åkte ändå, känns mest som att det är resultatet av produktionens svartmålning av honom som icke-genuin
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Flashbackare. Tack för en underbar kväll. Det är fan roligare här än BB. Alla är sköna med sina kommentarer även om jag inte alltid håller med. Ni är kul allihopa.
Om Ponne läser så har du en vän i Grodan. Är det något så hör av dig.

Skutta försiktigt till sängen.

Bästa grodan.
2021-03-23, 00:56
Medlem
Madde ser less ut. Undra hur länge hon kommer orka fortsätta jaga Adrian när allt hon får tillbaka är en klapp på armen när hon smeker på han hit och dit. En annan hade ju gett upp för en vecka sen redan
Medlem
Anonym396s avatar
Fan vad de censurerar ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Tråkigt att Ponne åkte ändå, känns mest som att det är resultatet av produktionens svartmålning av honom som icke-genuin

Jag ser dock bara live.. och bildade min åsikt utöver det
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Är så pass trött, efter en dag på intensiven för att ge ett sista avsked till min pappa igår, att jag inte orkar svara mer än ett stort rött <3 till dig. Vet ju eg inget om dig, men skönt o ha en som alltid är snäll mot en i tråden.
Har missat hela dagen idag/igår av BB, så skönt att få veta att Judith fortsatt är painful.

Låter säkert absurt, men BB i år.. det har varit/är/kommer nog vara till och från framöver som min flykt den senaste tiden. Skönt m sällskap och total hjärndödhet. Framförallt uppskattar jag denna tråden, för det känns så mkt mindre ensamt.
(omg. detta känns ju som att jag just hållt ett av deltagarnas tal..) <3 Puss.
Skickar en tanke till dig genom etern. Jag har själv förlorat en förälder och kan tänka mig vilket helvete du går igenom just nu.
Jag hoppas att du vill fortsätta hänga här i tråden. Jag, och säkerligen alla andra här i tråden, uppskattar din närvaro.

Ta hand om dig!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Haha exakt dit jag ville komma. Dock vet jag inte om Emelie uppfattat deras deep talk då hon ofta har sitt going on eller lagt sig

Det stämmer ju också. Men Simon går ju på henne ganska hårt, att hon är flickvänsmaterial osv. Han har inte, mig veterligen, sagt det till Steph?
2021-03-23, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde ser less ut. Undra hur länge hon kommer orka fortsätta jaga Adrian när allt hon får tillbaka är en klapp på armen när hon smeker på han hit och dit. En annan hade ju gett upp för en vecka sen redan

Hon har ingen annan o vända sig till så måste suga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in