2021-03-23, 00:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du dem är eliminerade av Officeren när han tar sig an ett anfall av denna dignitet kan inget stoppa han Grodan, Återstår att se hur placeringarna i sängen kommer bli kanske Madde ger sin plats åt officeren så Emelie får rå om Officeren!
Putte, låt oss hoppas på bättre tider. Köksan är ändå en hård nöt att knäcka. Mässen är hennes domän. Kommer MI6 att skicka in förstärkning. Eller kan Köksan neutraliseras. Nu ser jag även lite beröring. Munderingen lär falla.
2021-03-23, 00:19
Medlem
En brud kommer vinna denna säsong, mark my words. Om tråkmånsar Katti och Stephenie kan få mer röster än Jesper, Luis och Pontus då kan ni bara föreställa er hur tufft det kommer vara för killarna att överleva tävlingen framöver.
Pedram, Axel och Adrian har ingen chans att slå ut NÅGON tjej at this point, enda killen som kan ta sig till topp 3 är Simon. BB2021 är verkligen definition av girl power säsong, vilket är sjukt konstigt för att alla tjejer i denna säsong är lackluster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vart har Simon o Steph tagit vägen? Har knappt sett dem ikväll

Tror dom var i bikten
Medlem
Mouchinos avatar
Brukar de ha såna här dödsvakor när någon lämnar?
2021-03-23, 00:20
Medlem
Känns som att Emelie spelar över en aning...
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Jag måste gå och lägga mig nu men snälla håll koll på AD och Emelie!!

AD verkar vilja bli full ikväll. Han tar varje chans han får att dricka. Snart blir officern full.

Och Emelie är kåt som aldrig förr på AD!
1. Ställde sig strategiskt mellan honom och Madde
2. Gick efter honom till badrummet och kollade sig lite i spegel. A la Therese. Sen väntade hon på honom utanför badrummet tills Joel kom springandes och föreslog att de skulle skrämma honom.
3. Emelie erbjöd sig att måla Adrians ansikte men han sa nej. Så Emelie tjatade sig till det
4. Adrian kunde sate sig en bra bit ifrån Emelie på soffan så Emelie sprang fram till honom och satte sig bredvid honom på trappan för hon fick ej plats på soffan.
5. Emelie ville bikta sig med AD men han sa att han redan hade gjort det med Alex och nekade henne igen

Tror det kommer hända något ikväll. Antingen kommer Emelie göra bort sig totalt. Eller så kommer alkoholen få officern att gå ur tjänst och ge vika för Emelie ikväll.

Snälla håll mig uppdaterad🙏🏼

Du vet att vår guldklimp är i säkra händer
Medlem
Emelie är mest ledsen över att Pontus var en kille som slank genom hennes fingrar och att hon inte kunde greppa honom som hon försöker resten av killarna. #fake #kontrollfreak
2021-03-23, 00:21
Medlem
Blaisens avatar
TACK SIMON!! <3 <3

"Han fucking lever fortarande"

Men AD:fortsätter...
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Känns som att Emelie spelar över en aning...

Hon brukar väl aldrig gråta såhär?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte, låt oss hoppas på bättre tider. Köksan är ändå en hård nöt att knäcka. Mässen är hennes domän. Kommer MI6 att skicka in förstärkning. Eller kan Köksan neutraliseras. Nu ser jag även lite beröring. Munderingen lär falla.
Jepp Emelie kör beröringar Officeren ser ut att vara tillfreds med situationen, Köksan aka bunkm8 kommer vara eliminerad men Freddie Mercury är jag mer rädd för vad den vesslan ska hitta pp!
2021-03-23, 00:22
Medlem
Nu fattas det väl bara att Alex börjar sjunga en åt Pontus också. Jävlar vad skärmen åker ut ur fönstret då..
2021-03-23, 00:22
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Klart han gråter. Fattar inte folk som tror han fejkar. Han "fulgråter" ju äkta!

Det brukar finnas en direkt korrelation mellan hyperventilerande fulgråtande och tårar. Simons låtsasgrinande prickar av det förstnämnda. Jag vet inte riktigt varför han håller på så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in