2021-03-23, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Är så pass trött, efter en dag på intensiven för att ge ett sista avsked till min pappa igår, att jag inte orkar svara mer än ett stort rött <3 till dig. Vet ju eg inget om dig, men skönt o ha en som alltid är snäll mot en i tråden.
Har missat hela dagen idag/igår av BB, så skönt att få veta att Judith fortsatt är painful.

Låter säkert absurt, men det har varit/är/kommer nog vara till och från framöver som min flykt den senaste tiden. Skönt m sällskap och total hjärndödhet. Framförallt uppskattar jag denna tråden, för det känns så mkt mindre ensamt.
(omg. detta känns ju som att jag just hållt ett av deltagarnas tal..) <3 Puss.
Åh, men kära du! Ta hand om dig nu! ❤️❤️❤️Vi ska ju vara vänner i den här tråden även om det finns ett par jag inte tål.

Tror att vi är många som hängt här sedan förra året för att livet i en pandemi är helt annorlunda. Jag har enbart jobbat hemifrån i över 14 månader så har BB och tråden som lite extra sällskap. Stort kram!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Tycker Madde är 10 x värre?

Hon svansar inte ens 50 procent lika mycket som emelie
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Putte kan vi äntligen få lite hopp. Tror du Köksan kommer att blocka eller Den Lömske Cykeltjuven.
Vi vill nu se action och även MI6 har gett klartecken. Kommer månne Bianca att sätta in en armé. Vem vet Putte.
Ja du dem är eliminerade av Officeren när han tar sig an ett anfall av denna dignitet kan inget stoppa han Grodan, Återstår att se hur placeringarna i sängen kommer bli kanske Madde ger sin plats åt officeren så Emelie får rå om Officeren!
Medlem
Var är Katti? Har hon däckat???
2021-03-23, 00:14
Medlem
Jag måste gå och lägga mig nu men snälla håll koll på AD och Emelie!!

AD verkar vilja bli full ikväll. Han tar varje chans han får att dricka. Snart blir officern full.

Och Emelie är kåt som aldrig förr på AD!
1. Ställde sig strategiskt mellan honom och Madde
2. Gick efter honom till badrummet och kollade sig lite i spegel. A la Therese. Sen väntade hon på honom utanför badrummet tills Joel kom springandes och föreslog att de skulle skrämma honom.
3. Emelie erbjöd sig att måla Adrians ansikte men han sa nej. Så Emelie tjatade sig till det
4. Adrian kunde sate sig en bra bit ifrån Emelie på soffan så Emelie sprang fram till honom och satte sig bredvid honom på trappan för hon fick ej plats på soffan.
5. Emelie ville bikta sig med AD men han sa att han redan hade gjort det med Alex och nekade henne igen

Tror det kommer hända något ikväll. Antingen kommer Emelie göra bort sig totalt. Eller så kommer alkoholen få officern att gå ur tjänst och ge vika för Emelie ikväll.

Snälla håll mig uppdaterad🙏🏼
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Emelie är fan så sugen på Adrian ikväll. Han verkar ju inte heller ha något emot det. Vad Madde tycker kan man ju fundera
Tja Madde borde ju inte ha svårt att hitta killar,märkligt att hon gick in i BB för att kanske/hitta sin kärlek Hennes mål har varit AD från första dagen
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Då tolkar jag det som att inget är skrivet. Du vill bara grodtrolla lite
Nope. Det är sant. Grodan ljuger inte om Officeren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Var är Katti? Har hon däckat???

Hon skulle ta en cigg tror jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
De fick typ in 12pack med minttu choco

Ahaa gött, missade det
2021-03-23, 00:15
Medlem
Blaisens avatar
Men suck, nästa kumbaya-general.

Adrian: "Alla sajer nåut pussitivt om Puntus"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Hon skulle ta en cigg tror jag
Haha såg henne glida förbi i den grå mjukisbrallan precis efter jag skrivit inlägget! Skönt att se att hon lever, tantaluren.
Bannlyst
Frida Skoglund moment in the house 🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in