Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Skojade bara. Trodde du fattar att jag inte går till attack mot dig, då hade jag redan gjort det. 😂😂😂😘😘
Jag förstår ju mer och mer hur hon kan vara tjock trots operation. Hon tror säkert att hon rör sig mycket, äter nyttig på samma sätt som att hon tror att hon inte gjort något på festerna utan skyller på att Simon visar kuken! Ta något ansvar människa! Jag stör mig inte heller på att hon är tjock utan hennes vidriga attityd, hennes röst och rafsandet och äcklandet ska vi inte ens prata om.
Är så pass trött, efter en dag på intensiven för att ge ett sista avsked till min pappa igår, att jag inte orkar svara mer än ett stort rött
<3 till dig. Vet ju eg inget om dig, men skönt o ha en som alltid är snäll mot en i tråden.
Har missat hela dagen idag/igår av BB, så skönt att få veta att Judith fortsatt är painful.
Låter säkert absurt, men BB i år.. det har varit/är/kommer nog vara till och från framöver som min flykt den senaste tiden. Skönt m sällskap och total hjärndödhet. Framförallt uppskattar jag denna tråden, för det känns så mkt mindre ensamt.
(omg. detta känns ju som att jag just hållt ett av deltagarnas tal..) <3 Puss.