2021-03-25, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Var det hon söderbönan som spottade i sylten?
Japp, Hanna.R🤮
Medlem
DjPuttes avatar
Nu är Judith igång i sovrum 2 och ska egga igång Emelie med onani snack, Men vad gör BB åt det då inget låter det fortgå!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tydligen ska man säga inuit numera istället för eskimå. Vissa jämför de Tydligen med att säga neger...

Jaha där ser man... Men hur blev det så? Jag har ALDRIG hört någon använda eskimå på ett nedsättande sätt. Men jag kanske bara har missat det
2021-03-25, 14:03
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
sol jungfru måne skorpion

Nice! för att hålla sig till BB-ämnet,
märker du av skorpionvibbar från Emelie, som är våg med månen i skorpionen?
2021-03-25, 14:04
Medlem
Killthepoors avatar
Hörrni hjälp mig här är ni snälla.
Jag har inte kunnat hänga med de senaste dagarna men nu när jag snubblade in på IG så är det folk som härjar i tråden om Alex och Emelie?
Vet att det snackas all möjlig skit där men är det något som har hänt där i form av att Alex är någon ny Peddo+Judith eller vad handlar det om?
Medlem
Är. Tydligen okej för nardos och säga/fråga om det finns många blattar i ystad. Det är ett kränkande ordval!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jaha där ser man... Men hur blev det så? Jag har ALDRIG hört någon använda eskimå på ett nedsättande sätt. Men jag kanske bara har missat det
Jag hade också missat de tills ja fick en utskällning. Fick förklarat för mig att det är som att säga neger, indian och liknande

https://amp.svt.se/nyheter/utrikes/darfor-kan-ordet-eskima-uppfattas-som-stotande
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Japp, Hanna.R🤮

Aha, hon. Det har du rätt i.
2021-03-25, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så du tycker att svenne och blekansikte är något positivt? Eftersom det ordet är fördömande är det väl givetvis så att Narcos inte ska få springa runt och skrika blatte.
Asså orkar inte med dig! hur kan det vara rasistiskt att hon använder sig utav ett ord som används av SVENSKAR för att beskriva såna som Nardos i nedvärderande syfte? Det är exakt samma som när jag som gay får kalla mig själv som bög men inte de som tillhör annan sexualitet.
2021-03-25, 14:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Steph borde lägga av med rökningen för den där slemmiga rökhostan hon har som rosslar ända ner i lilltårna på henne låter verkligen inte bra
Eller börja med e-cigg!
Enbart pg/vg vattenånga med ofarliga smakämnen plus valfri nikotinhalt.

Skulle kunna rädda mer liv än penicillin, om det inte vore för tobaksbolagens ständiga lögner och smutskastningskampajer. 😉
2021-03-25, 14:06
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Är. Tydligen okej för nardos och säga/fråga om det finns många blattar i ystad. Det är ett kränkande ordval!
TV4 produktionen har verkligen trasslat till sig nu 😂
2021-03-25, 14:08
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Inuit tydligen Har fått mig en utskällning av en pk människa när jag sa det

Jag beklagar, ❤️. Till tröst så säger jag med det, fast när jag var liten visste jag inte skillnaden på en eskimå och en igloo. 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in